2015. október 20., kedd

ILNP-Closure



Sziasztok!!!



Az ILNP-Closure lakkal még nyár végén kezdtem el közelebbről megismerni,első alkalommal minta nélkül viseltem,majd nyomdáztam rá,nem bírok vele dűlőre jutni.
Szerettem volna egy piros holo lakkot,valami dögös pirosat,amit esetleg Karácsonykor is szívesen felkennék,hát ez a lakk nem az a lakk.
Nagyon szép pirosalma szín,napfényben nekem inkább pinkesebb hatása van,bogyó szín,a holo hatása mellé társulnak mikró pelyhek,2 rétegben fed,ezzel semmi probláma sincs.
Viszont magamon annyira nem tudom,semmilyen??? Valahogy nagyon nem érzem magaménak egyenlőre,de nem adom fel,hogy szorosabb kapcsolatot ápoljunk :D










A mintát a Bornprettystore BP-L005 palettáról vettem, és a MDU Brick lakkal nyomdáztam.





Összességében a Closure nagyon szép,minőségre is nagyon szuper,kicsit még barátloznunk kell....





neked tetszik ez a lakk?

14 megjegyzés :

  1. Most ősszel nekem sem az igazi ez az árnyalat, inkább nyáron-tavasszal viselném. A bordóra, karácsonypirosra vagyok hangolódva, pedig szép ez a lakk is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Elírtam a mondandóm.Szóval a sok lakktömegben most kerítettem rá sort,nyár végén nem volt rossz ez a szín,de szoknom kell.Bízom benne jövő jobban fog tetszeni :)

      Törlés
  2. Én ezt kaptam szülinapomra magamtól! Imádom, nyáron is, most is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis ajándék volt :)
      Bízom benne,hogy imádni fogom én is :) :)

      Törlés
  3. Szerintem jól áll ez a lakk! Bár valóban mintha hiányozna belőle valami, megértem, hogy elmaradt nálad a bizonyos "wow" hatás.. Díszítve azért nem rossz! ,)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is hiányzik belőle valami... :)
      Nem rossz szín,de valahogy most idegennek éreztem.....Lehet szoknom kéne,nem tudom.Néha van ilyen,egy-egy szín magaom nem tetszik,majd hírtelen beüt a szerelem.

      Törlés
  4. Picit fanyalogva nézem ezt a csodálatosan szép körömlakkot, közben azt kérdezem magamtól, hogy a fenébe juthattam el idáig? Álomszép szín, még belső tüze is van, szépen felragyog a fényben, és azt is pontosan látom, hogy teljesen az én lelkivilágomat tükrözi, jól állna, és szívesen is viselném...és mégis, nekem is van egy megmagyarázhatatlan hiányérzetem. Én most itt azt érzem, hogy ez a lakk nem elég egyedi-és közben meg szégyellem magam, hogy mondhatok ilyet. Kettős érzés ez.
    A manikűröd nagyon szép lett, a fotók pedig mint mindig, elbűvölőek. A gyűrű...hát attól kész vagyok, és irigykedek erősen! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan ezt éreztem én is.Hogy hiányzik belőle valami plusz.....
      Örülök,hogy tetszik azért,a gyűrű is :)

      Törlés
  5. Tényleg nem karácsonyi piros, nekem az inkább a CBL Pirates of Penzance lakkja, na az aztán tényleg piros holo! Viszont a Closure-t én imádom, nekem kimondottan vidám szín és szeretem benne, hogy olyan különleges pinkes piros árnyalat. Szerintem neked is jól áll, a nyomdázott mani meg különösen szép lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjjjjj tudom a CBL a listámon van......Csak elfelejtettem megvenni,amikor volt készleten :D
      Szuper,hogy tetszik neked ez a lakk,nekem még szoknom kell,de nem adom fel,bízom benne,hogy jóban leszünk :)

      Törlés
  6. Gyönyörű, ahogy a nyomda mögül ki-kibukkan az alap. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!