2015. október 10., szombat

ILNP-Paper route

 

Sziasztok!!


Személy szerint ősszel kedvelem a szürke lakkokat,a sötétebb feketébe hajló színeket.

Amikor megjelent az ILNP-Paper route,már a neve miatt is felkapta a fejem rá,a színe is teljesen magával ragadott,de féltem,nem fog fedni a körmeimen.
Egy kis idő eltelt,mire rávettem magam,hogy ugyan nekem ez a lakk kell,bármennyi rétegben is fedjen.
Bevallom,nem kellett csalódnom,a márka a minőségéhez hűen tökéletes,ebben az esetben a 3 réteges fedés sem zavart.
A lakk egy világosszürke,holóval megspékelve,tökéletes nail art alap (lehet),de önmagában is nagyon szép.



 Napfényes oldala:




Erre viszont most nem nyomdáztam.Egy korábbi alkalommal láttam egy díszítőszalaggal készült manikűrt,ezt készítettem el,a saját verziómban.







Nos, a Paper route nekem nagyon tetszik,különleges lakknak gondolom,díszítve vagy sem megállja  a helyét.





 kedveld a szürke lakkokat?




4 megjegyzés :

  1. Ez csodálatos, magában is tetszik ez a lakk, de ezzel a két színnel nagyon szuper manit készítettél, egyszerű és rafinált!

    VálaszTörlés
  2. Sportos és elegáns, nagyon egyedi! Tetszik!!!

    VálaszTörlés
  3. Hmmmmm, eddig miért nem figyeltem fel erre a lakkra? *_* Hát mennyire szép már! <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a lakk! Ezen is gondolkoztam többek között, dehát nem lett az enyém. ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!