2015. október 28., szerda

Őszi manikűr


Sziasztok!!!



Kedvelem az őszies(ebb) manikűröket,így a mai napra egy ilyet szeretnék bemutatni nektek.
Egyik este eszembe jutott egy narancsos/sárgás gradient,gondoltam erre jól passzolnak az ősziesebb minták.

Nagyon de nagyon régen vettem még meg a Messy Mansion MM19-es nyomdapalettáját,bátran állíthatom,hogy minden évben ilyentájt előveszem,és egy-két mintát szívesen használok belőlük.

Az alapszín egy gradient lett,de ezt már fent említettem is,amikhez a Kiko 368 és 369-es lakkját használtam fel,és egy fehér körömlakkot.
A mintákat a Ya qin an Barna és fekete nyomdázólakkjával készítettem el,szuper jók ezek a lakkok.
A kisujjamra egy avar szerű minta került,nekem mégis a gyűrűsujjamon lévő a kedvencem,imádom ezt a fás mintát,ezt használtam fel a hüvelykujjamnál is.
A középső ujjamra egy fatörzs minta került,a mutatóra egy fa,nos azért ez a minta sem rossz.









A manikűrt két napig viseltem,nagyon tetszett magamon,és sajnáltam lemosni....



Elnyerte a tetszésed az őszi manikűröm?

3 megjegyzés :

  1. Az avarminta különösen tetszik, gyönyörű manikűr! Most kissé borongósabb az idő, én már sötétebb manival nyomom, de ha lesz napsütés, biztos csinálok valami sárgásat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sötét lakkok nálam mindig nyerők,de ezt szerintem már nagyon jól tudod :) Lulu,Diablo is várja,hogy felkenjem végre.....
      És örülök,hogy tetszik a mani.Köszönöm :)

      Törlés
  2. Már tavaszias változatban is tetszettek ezek a minták,de ezzel a színvilággal is csodás! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!