2015. október 15., csütörtök

PiCture pOlish-Big bang



Sziasztok!!!



Ma teljesen más lakkról akartam írni nektek,a mappák között amikor kalandoztam,megláttam a Big bang képeket,és mellette döntöttem.Muszáj írni róla!

A lakkot a Cabaret-el együtt vettem,csak jókat tudok írni róla,de szerintem a képek is beszélnek helyettem.
A lakk sötét lila,holografikus multiszínes glitterekkel megbolondítva.2 rétegben tökéletesen fed,nagyon elegáns,őszies szín.
Erre most nem került semmilyen minta,ritka esetek egyike,annyira szép (volt) a lakk önmagában!!!









Imádom ezt a lakkot,és színt,teljesen elégedett vagyok vele,a képek elkészítése óta 3x viseltem már :)




Neked tetszik ez a lakk???

17 megjegyzés :

  1. Tényleg szép és egyedi a glitterek miatt. Nálam a kedvenc lakkok rekordidő alatt elfogynak, mert mindig elöl hagyom őket :) Azért nem semmi, háromszor felkenni rövid időn belül egy lakkot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Odáig vagyok érte.Annyira szép,napsütésben mégszebb,a glitterek teljesen megbabonáztak!!!
      Mintávan még nem próbáltam,szerintem kár elnyomni valamivel,legalábbis egyenlőre ezt gondolom.....
      Hát most rendeltem 14 lakkot,így most ezek vannak elől,próbálom mindent szépen lassan kipróbálni.....így a kedvencek kicsit háttérbe szorulnak....
      https://instagram.com/p/8x4SJfNqYI/?taken-by=mdollasnails

      Törlés
    2. Micsoda látvány :) Csodálatos mind, a kék AE lakkra nagyon kíváncsi vagyok!

      Törlés
  2. Ezek a pelyhek mesésen mutatnak szinte minden színű alapba keverve, úgy nézem, hogy hasonló ez a lakk a Cabaret-hoz, csak az alapszín más. El tudom képzelni sötétkék, fekete, méregzöld, pávakék verzióban-csak így kapásból sorolva az érzékeny pontjaimat! :D
    Mesés, mesés! A pelyhek milyenek ebben a lakkban? Teljesen simulósak, vagy picikét kiállnak a felületből? Van egy igen szép lila körömlakkom, és némi holo+multiszín mica-pehellyel talán ki bírnám kutyulni.
    Tudom, egyszerűbb ezt megvenni, de mivel a szép lilám dupla példányban van meg, és érzésem szerint megvannak a hozzávalók, lehet, megpróbálnám-amennyiben a pelyhek nem holografikusak, hanem csak szimplán irizálnak, mint a kagylóhéj belseje.
    Szóval: Mesélj kérlek a pelyhekről, hogy pontosan el tudjam képzelni, előre is köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a Cabaretben hexa glitterek vannak,ebben mindenféle forma,talán ez adja neki a plusz.
      Fedőlakkal full sima lesz,nem érdes,nem karcol,tökéletesen sima lesz a felülete.
      Én is szeretek lakkokat kutyulni,szóval hajrá,és majd muti meg milyen lett :)

      Törlés
    2. Jé, tényleg itt szabálytalanok a pelyhek :)
      Megpróbálkozok vele, ha összejön, megmutizom. Köszi a választ.

      Törlés
  3. Na a képeid látva még mindig nagyon kell :D csodás lakk, remélem idén a készletbe tudom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha megveszed,ezt nem fogod megbánni!!! :)

      Törlés
  4. Egyszerűen csodás! :) Örülök, hogy nem került rá minta, ezt a szépséget kár lenne elfedni bármivel is. :)

    VálaszTörlés
  5. Még mindig nem kentem fel. :D A jövő heti kirándulásra tervezem, és azt hiszem, én sem fogom semmivel díszíteni. ;) Csodásan áll a körmeiden, nagyon szépek a képek!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű lakk! Ő is kívánságlistás darab :D Ja, és szuperek a képeid :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Nagyon szép ez a lakk, lehet majd beszerzem már csak a színe miatt is :)

    VálaszTörlés
  8. Ez a lakk tényleg önmagában a legszebb! :) Sokáig ácsingóztam utána, de végül rájöttem, hogy annyi sok ehhez hasonló árnyalatom van, így nem fogom megvenni, de másoknál azért gyönyörködöm benne :P

    VálaszTörlés
  9. annyira gyönyörűűű ♥♥♥ :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!