2015. október 8., csütörtök

Színes manikűr


Sziasztok!



Mai napra egy színesebb manikűrt hoztam.Abból az apropóból készült,hogy kaptam egy emailt,a Cici and Sisi oldaltól,hogy lehet nevezni egy manikűrrel egy játékra.Akkor kicsit tanácstalan voltam,milyen jellegű manikűrrel nevezzek,a minta keresése kisebb gondot okozott,és egy pár napig nem is foglalkoztam vele.
Majd beugrott egy színesebb,vonalas minta,így elkészítettem ezt,amit lent láthattok is.

Az alapszín a Zoya-Purity fehér lakkja volt,majd erre kerültek fel a sminkszivacsról a színek (ezekre sajnos nem emlészem :( ),és erre nyomdáztam.
A kis illetve a mutató ujjamra fordítva oldottam meg a dolgot,a fehér lakkra a színes stamping decals került,amit száradás után ollóval kivágtam.





 
 Nekem tetszik ez a futurisztikus manikűr,ha választani kéne  a gyűrűsujjara szavazok :)
A nyomdapaletta a Cici&Sisi 11 volt,remélem sikerül elérnem ezzel a manikűrre valamilyen helyezést :)






Neked elnyerte a tetszésed?






20 megjegyzés :

  1. Ez aztán egyedi mani :) Nagyon szép lett, remélem, nyersz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik :)
      Majd szoríts nekem,igaz a vesztesek nyugalmával indultam ......de ki tudja...... :)

      Törlés
  2. Nem tudom, ki mivel nevez, de nálam máris nyertes vagy ezzel a manival, elképesztően precíz munka. Mint egy templom színes üvegablaka, sejtelmes derengés, ahogy ülök bent és nézem az ablakon át beszűrődő színes fényt. Varázslatos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Valóban nagyon hasonlít a színes üvegablakra :)

      Törlés
  3. Nekem is a gyűrűsujj a kedvencem, csodaszép lett! Megérdemelsz vele egy szuper helyezést :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát majd kiderül,de inkább a részvétel a fontos :)

      Törlés
  4. Nagyon szép. Nekem is a gyűrűsujjad a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Nagyon jól néz ki szerintem is! Nekem talán a középső ujjad jobban tetszik. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Gyönyörű! Remélem, hogy te nyersz, fantasztikus ez a manikűr!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  7. Gyönyörű lett a manikűröd, biztos, hogy helyezett lesz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  8. Azta, elképesztően jól néz ki!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!