2015. november 6., péntek

A-England-Spirit of the moors



Sziasztok!!!


To Emily Bronte kollekciót amikor megláttam,az összes lakk elnyerte a tetszésem.Én személy szerint nagyon kedvelem az A-England lakkokat,még régen 3 nagy kedvencemet (Dragon,Bridal veil és a Saint George) Angliából rendeltem,viszont a rengeteg indie lakk megjelenésével,kicsit háttérbe szorítottam ezt a márkát.
Viszont a kollekció nagyon ösztönző volt,hogy rendeljek belőlük!



A kép alapján ami nagyon teszett a Let me in (sajnos erről lemaradtam ) a Cathy és a Spirit of the moors lakkokat viszont megszereztem, a fekete bármennyire is az én világom,most ez nem nyerte el a tetszésem, a szürkéhez hasonló lakkom meg úgy érzem van.


A Spirit of the moors egy csodás navy kék (fényben néha zöldes a holó hatása) holografikus lakk,annak ellenére,hogy nem igazán kedvelem a kék lakkokat,ebben láttam elegendő fantáziát.
A lakk teljesen lenyűgözött a körmeimen,csak úgy vibrált  a kékség,egyszerűen fantasztikus.
3 rétegben kentem fel,viszont elég lett volna kettő is,de egy próbaképen átlátszott a körömvégem,így egy vékony, 3. réteget húztam rá.






Erre egy nagyon kevés nyomdázás került.Mivel imádom a virágos mintákat,most egy ilyet választottam,az Y024-es palettáról.
A nyomdázólakk a Mundo de unas-Bones volt,imádom ezt a nyomdázólakkot!Mostanában elég sűrűn előkerül,néha hófehér lakk helyett ezt használom.






Nos,ha szeretitek a kék holo lakkokat,ajánlom ezt a lakkot,fantasztikusan néz ki élőben,nyomdázással vagy simán,abszolut befutó lehet!!!
A nyomdapaletta ITT megtalálható,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá.







like or not?

20 megjegyzés :

  1. Kiég a szemem és felrobban a szivem.... a Quimby dalszerzőjét is kiütöm a nyeregből, ha még pár percig nézem ezt a lakkot, gondolatcunami van az agyamban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik :) Köszönöm :))

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik Rami :)

      Törlés
  3. *-* Csodás, pedig olyan nagyon én sem kedvelem a kék lakkokat, bár kezdek barátkozni vele. (-: Nyomdázva tetszik jobban!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán a kék a legmesszebb álló szín tőlem....De a blog miatt szinte lehetetlen mellőzni :)
      A kéknek ez az árnyalata valóban nagyon szép díszítve :)

      Törlés
  4. Ez a kollekció nálam is nagyon betalált, de szerintem csak jövőre veszem meg vagy ki tudja, mire töltik fel a készletet. Kicsit mérges is vagyok, hogy miért nem bírnak több lakkot beszerezni a Naillandnél, ami újdonság, az mindig készlethiányos.
    A manikűr csodás, nekem is megvan a Bones, de kicsi kiszerelést vettem és már nehézkes kinyerni belőle a lakkot, állandóan döntögetni kell az üveget. Ez a kék egyre jobban tetszik, pedig először csak a bogyósat és a fehéret akartam megvenni, pedig a kék itthon tuti sikert fog aratni. (Meg minden szemkiverős lakk.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,sokan írtak már erről.Hát néha valóban bosszantó tud lenni,hogy elsőre nagyon kevés lakk érkezik,és résen kell lenni,ha rendelni szeretnél...
      Nekem is kicsi méretű a Bones,ezek szerint Te is nagyon szereted,ha már alig van benne :D
      A fehér elvileg nem fehér (Cathy) hanem piszkos fehér egy csepp lilával,nagyon érdekes szín.Először én is azt hittem,hogy fehér holós lakk lesz....de ettől függelten,nagyon szépen lehet ezt is díszíteni .

      Törlés
    2. Hűha, most felcsigáztál :) Pont télre jó lenne a Cathy (is).
      Ami bosszant, hogy lakkot ÉS lemezt akartam rendelni, de a kettő tutira nem lesz együtt, úgyhogy kénytelen voltam a MoYoutól rendelni, mert naná, hogy a kinézett lemez sem volt már. Félnek, hogy a nyakukon marad a készlet?
      Leggyakrabban világossal nyomdázok meg ezüsttel, holos színekkel, naná, hogy fogynak :) Még egyszer nem veszek kicsi kiszerelést ilyen alapszínből, csak elsőre nem mertem a nagyot bevállalni.

      Törlés
    3. Én a Cathy-ra elképzeltem egy hóeséses mintát,házikót,lámpákat...Karácsonyi mintákat!!!!
      Kiegészítem a posztot neked,egy körömre kentem fel,csináltam róla két makró képet....Hátha segít a döntésben..... :)

      Törlés
    4. Óóóóó, de gyönyörű!! Van is hozzá lemezem, jeges meg hópelyhes meg karácsonyi!! Nagyon köszönöm a képeket!! Az AE a kedvenc márkám amúgy is :)

      Törlés
    5. Ugyan,szívesen :)
      Szerintem érdemes megvenni a Cathy-t,nagyon szuper a fedése is. :) Remélem sikerül lecsapnod rá :)

      Törlés
  5. Én imádom a kék színt, az A-england márkát, ez az árnyalat is csodálatos, meg is akartam venni, de volt valami olyan érzésem, hogy már van hasonló színem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen??Jó neked :) nekem eddig ehhez hasonló lakkom még nem volt,viszont örülök,hogy megvettem.Nagyon jó kis márka ez!!!!!

      Törlés
  6. Igazi retinaégető kék lakk, wow :) Nekem már kicsit erős lenne, de rajtad csodásan mutat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Nyáron jobban kihasználható ez a szín!!!Viszont örülök,hogy azért rajtam tetszett ez a manikűr.Köszönöm :)

      Törlés
  7. Ismét csodás lakkok az Aenglandtól. Ez a TO EMILY BRONTE kollekció nekem is nagyon bejön.:) Ez a kék is csodás,nagyon szép manikűrt alkottál vele.:)

    VálaszTörlés
  8. elképesztő ez a kék, eddig nekem nem igazán jöttek be az AEngland lakkok, de ez mindenképpen a kell kategóriába sorolható. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért???Talán rossz tapasztalaod van/volt a márkával kapcsolatban?

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!