2015. november 28., szombat

Cirque-Trocadero


Sziasztok!




Úgy tűnik,kezd megdőlni az az elmélet,hogy nem kedvelem a kék lakkokat.
A bloggal az ízlésem nagyon sokat változott,annak idején szóba sem jöhetett egy kék lakk a körmeimen,mostanában viszont szívesen viselek egy-egy ilyen árnyalatot.
A lakkot még a Nailista shop-ból rendeltem,de mindig más akadt a kezemebe,ami jobban igyekezett megszáradni a körmeimen.
Eddig egy Cirque lakkom volt,amivel teljesen elégedett vagyok,azóta ezzel együtt 3-at vettem,és érzem lesz folytatása.

A mai lakk a Trocadero (Burlesque kollekció),egy kék navy holó lakk,ami hihetetlen módon tetszik,önmagában és nyomdázva is,örülök,hogy egyik este ezt kentem fel.


A lakk 2 rétegben tökéletesen fed,én itt-ott azért felfedeztem benne egy kis lila árnyalatot,de nem zavaró sőt....








Nyomdázás gyanánt a Bornprettystore Bp-L018 palettájáról választottam a tollas mintát,szerintem tökéletesen illik erre a lakkra.







Imádtam ezt a manikűr,komolyan fájó szívvel mostam le.A Cirque nagyon jól bírta a kiképzést, a manikűrt  4 napig viseltem és semmiféle kopással mondtam búcsút neki.
Ha megtetszett a lakk Nailland tuti kapható,szerintem megéri az árát a Cirque.







Neked elnyerte a tetszésed ez a manikűr?



5 megjegyzés :

  1. Szép árnyalat, én imádom a kék holos lakkokat. Ez a tollas minta nagyon megy hozzá. Négy nap nem semmi egy holos lakknál, bár hosszabb körömnél nekem is jobban bírják a lakkok.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a lakk! És a nyomda is :)

    VálaszTörlés
  3. Hát igen; a kék lakkokkal hasonlóan állok.. De ez valóban nagyon szép kék, és ezzel a mintával nagyon ütős lett manikűr!! (-:

    VálaszTörlés
  4. Csodás ez a lakk!:) Nagyon jól áll neked! Én is így voltam régen,hogy zöld,kék lakkot el sem tudtam volna képzelni erre most meg.. :D A minta csodás rajta,nagyon jól illik a lakkhoz.

    VálaszTörlés
  5. Ritkán lelkesedek nyomdamintáért ÖNMAGÁBAN, mert a kompozíció az, ami megfog, most azonban a minta szépsége teljesen elvarázsolt, akármilyen tárgy, eszköz, ruha díszeként el tudnám képzelni....egy gyűrű...nyakláncmedál...komplett nyakék.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!