2015. december 12., szombat

China Glaze-Rendezvous with you



Sziasztok!




A China glaze 2013 őszi kollekciója elég jóra sikerült,sajnos ezekből szinte alig-alig vásároltam :(.A mai napra tartogatott darab a Rendezvous with you,amitől kicsit féltem.A lakk egy sötét lila foil hatású,felkene viszont nagyon szép!Már egy rétegben is fed,száradása elég gyors,lemosása sem okozott gondot.
Tartok az ilyen fajta lakkoktól,általában magamon ez a finish nem tetszik.Önmagában kellemes ez az árnyalat,már-már fekete,viszont kell rá valami minta is!







Most egy water decals-al dobtam fel a manikűrt,olyan sok matricám van,hogy egy életre elegendő,és megis hanyagolom őket.
Általában a matrica egy egyszerű és gyors megoldás lehet,ha a kömöm septében akarom díszíteni,de a nyomdázás mégiscsak közelebb áll hozzám na :D
Most egy virágos mintát választottam,én télen is szívesen viselem ezeket a mintákat,egyszerá de nagyszerű.







Kíváncsi vagyok,nektek tetszik-e a Cg lakk illetve szeretitek-e a water decals-t :)

7 megjegyzés :

  1. Ez nagyon sötét nekem, mindig csak máson csodálom meg ezeket a színeket, pedig nagyon elegáns. Egy db sötétlila lakkom van, a CA winter lilája, még sosem nyomdáztam rá fehérrel, hát nem is értem, pedig már a fele elfogyott, mindig az ezüsthöz nyúlok. Matricám nincs, nekem a sima nyomda is egyszerűbb, mint a passzítgatás.
    NAgyon tetszik a mani, ideje elővennem a fehér nyomdalakkomat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig sokkal egyszerűbb a matrica mint a nyomda :D Hamarabb is készen vagyok vele :D
      Most,hogy írod,eléggé hanyagolom a CA lakkokat :( :( Ezt orvosolnom kell :)

      Törlés
  2. Ezt a lakkot én is szeretem, nekem is megvan és pont úgy voltam vele, mint te: nem tudtam elképzelni magamon sokáig, egészen addig, amíg végül megvettem és felkentem. Onnantól jó barátok vagyunk ;)

    Szép ez a lakk, főként azért, mert már tenyleg majdnem feketés.
    Tetszik rajtad önmagában és matricával is, de elfogult vagyok, mert rajtad kb. minden tetszik! ;)

    VálaszTörlés
  3. Minden, ami lila jöhet hozzám. :D Szerintem nagyon szép ez a lakk, bár ez a finish nekem sem a kedvencem. A matrica is szép rajta, szerintem is kell hozzá a díszítés. Kicsit színező stílusú ez a virág, de nagyon tetszik. Talán nálam kedvencnek mondható ez a motívum, szerintem is helye van bármely évszakben.

    VálaszTörlés
  4. Meglepő volt olvasni a félelmedet a lakktól, szerintem mesésen mutat a körmeiden és a bőrödhöz is jól passzol, DÖGÖS. A finise teszi még érdekesebbé. Jó ötlet volt rá a fehér virágos matrica, szuper lett az összhatás!

    VálaszTörlés
  5. Csodás ez a lakk és nagyon jól mutat rajta a fehér virág matrica.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!