2015. december 3., csütörtök

Il Était un vernis-Chardonnay



Sziasztok





Il Était un vernis lakkokról már írta korábban, a Grands crus kollekcióból általam megvásárolt utolsó darabját hoztam,ami a Chardonnay.

Ez a lakk egy világos(abb) szürke,amiben inkább az arany pelyhek a hangsúlyosabbak,felkenve nagyon szép látványt nyújt.Én kedvelem a szürkét a körmeimen,nagyon szuper nail art alap is lehet akár,így sokáig nem voltam benne biztos,hogy van helye az ILNP-Paper route mellett.

Itt nem igazán domináns a holo,az arany pelyhek befolyásolják a tekintetet,míg a Paper route-nél inkább a holót mondanám hagsúlyosabbnak.A lényeg,hogy ez a lakk nagyon szép,felkenve abszolút nyerő volt nálam.Két vékony rétegben fed,gyorsan fényesre szárad.





A lakkra beugrott egy kötött pulcsis minta,amihez két nyomdázólakkot használta fel.Egy pirosat és egy bordót,elég sokat variáltam,mire elkészült a számomra tökéletes minta,természetesen decals formában.

A mintát a Bornprettystore BP-L018-as palettáról választottam,szerintem az egyik legjobb kötött pulcsis mintákat tartalmazó paletta,meg úgy összességében is szeretem ezt a palettát. :)








Egyik (idei) legjobb választásom volt a Chardonnay,tökéletesen elfér a Paper route mellett,abszolút nem bántam meg,hogy megvettem,pulcsis mintával IMÁDTAM :)





neked tetszenek a szürke lakkok?

11 megjegyzés :

  1. Ez gyönyörű lett! <3 Nagyon hangulatos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :) Nagyon kedves vagy :)

      Törlés
  2. Nahát, nem is gondoltam volna, hogy ilyen jól néz ki a szürke alap piros-bordó mintával! Biztos csinálok hasonlót, bár nekem csak krémes szürke alapom van.
    Megvettem ám a Cathyt, de rajtam mindig lila, anyámon meg szürke :) Bár rajta még a rózsaszín Her Rose is szürke, nem tudom, hogy csinálja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam egy pulcsit és onnan ugrott be a minta.Hát nagyon trükkös Anyukád van :D
      Mi a párommal egy zöld kabátot vettünk neki,ilyen katonai zöld.Amikor hazaértünk felpróbáltam,és rajtam a kabát fekete volt :D Nagyon jó kis színe van, teljesen meglepődtem,hogy az otthoni fényben fekete a kabi rajtam :) Igazi lopakodó voltam :D
      Olvastam az Erikánál,hogy megvetted az AE lakkot,remélem tetszik magadon :) (még mindiiiig nem kentem fel )

      Törlés
    2. Igen, tetszik a Cathy, nagyon színhű fotót mutattál róla, ha nem láttam volna, nagy lett volna a csalódás. Már többször felkentem, pulcsimintával, pingvinnel, hóemberrel, hópehellyel, a fehér szín is nagyon jól látszik rajta.

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, én sem gondoltam, hogy a pirossal ilyen jól mutat ez a szürke szín. (-: Nagyon tetszik, hogy nem egy árnyalatúak a minták. (-: Hát, nekem immáron meglett az első szürke holos lakkom, a Winter. :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon tetszik jók ezek a színek. :) imádom az ilyen mintákat most.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett, az alapszín nagyon kiteljesedik ezzel a piros mintával. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon külöleges ez a lakk,hogy a szürke alaphoz arany pelyhek adtak. Nekem nagyon tetszik! :) Ezzel a pulcsis mintával nagyon szép lett,csodásan mutat rajta a piros/bordó minta. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon cukker lett! Imádom ezeket a norvég mintákat. :)

    VálaszTörlés
  8. Szokatlan színpárosítás..nem, inkább meghökkentő, brutális szépségű körmök...nem tudok személyt megnevezni, aki ezt így tudná meglépni.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!