2015. december 29., kedd

Kék manikűr



Sziasztok!!!


Mai napra egy kék manikűrt hoztam,amit igaz korábban készítettem el,de nem lehet nem írni róla, a poszt végén megmutatom az én Karis manikűrömet.

A Kiko lakkokat nagyon kedvelem,szuper árhoz jó minőség is társul,és ezt bizonyította ez a lakk,ami az 522 Blu zaffiro.
Mivel annyira nem kedvelem a kék lakkokat,ez az árnyalat valamiért nagyon megfogott tavaly egy blogposztban.Sötétkék alapon a fényben mindenféle mikrócsillámok csillognak,ami ad a lakknak egy plusz.Fedése nagyon szuper,2 rétegben tökéletes,azért fedőlakk kell rá,mert annyira nagyon fényesre sajnos nem szárad.





Az utóbbi időben nagyon kedvelek holo lakkal nyomdázni.Ebben az esetben ez történt,BM-316 palettáról választottam a vonalas mintát,jaj imádtam így ezt a manikűrt.




Minta nélkül azt hiszem ezt  a lakkot nem viselném,szép DE önmagában nem,köszönöm.


Remélem mindenkinek jól telt a Karácsony :) Én csütörtök este készítettem el a manikűröm,elég kevés időm volt rá,plusz az orrcsöpögés mellett nem nagyon volt kedvem alkotni.A választott lakk végül a Bridget lett, a gyűrűsujjamra arany hópihéket nyomdáztam.
Egyszerű de nagyszerű,a Bridget telitalálat volt (mindenki imádta),akkor is ha annyira nem véltem felfedezni benne a karácsonyi fényeket.







Neked tetszik a kék kiko?

12 megjegyzés :

  1. De furcsa látni az egész kezedet :)
    Nagyon szeretem én is a vonalas mintákat, pláne holoval és sötétre nyomdázva, a bordó, lila és kék lakkokon imádom az ezüst holot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy érted , hogy furcsa ??? 😁

      Törlés
    2. Mert sosem látni, mindig csak a körmökön van a hangsúly.

      Törlés
    3. Hát ez a kép amúgy sem lett valami extra :)

      Törlés
  2. Mivel én imádom a kék (pláne a sötétkék!) lakkokat, ezért ez a lakk nálam bizony telitalálat önmagában és díszítve is csodaszép!!! Szuper lett!
    A Bridget meg hát Bridget... ;) nagyon jól áll neked, szupernőcis, bármilyen alkalmon megállja a helyét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? A Bridget tényleg BRIDGET :D
      Örülök,hogy tetszik a Kiko :)

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a kék manikűr, szép lett!! A karácsonyi manikűröd is tetszik!! Boldog Új Évet Kívánok!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik :) Boldog Új évet neked is :)

      Törlés
  4. Nagyon szép ez a manikűr, és valóban a mintával teljes. Kicsit olyan jellegű, mint az én CN lakkom. (-: A karácsonyi manikűröd is szép, talán nem éppen karácsonyi szín a Bridget, de szerintem tökéletes választás volt! És a képed is nagyon tetszik! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nekem a Bridgetről nem a Kari jut eszembe,számomra ahhoz túl sötét,és picit narancsos.
      :) Szuper,hogy tetszik a Kiko,igen már említetted,hogy a CN csodás kép,meg küldtél is róla képet :)

      Törlés
  5. Szerintem is szép a Kiko, de tény, hogy ezzel a holo mintával teljesedett ki. :)
    A Bridget pedig nem csoda, hogy mindenkit lenyűgözött. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!