2015. december 5., szombat

PiCture pOlish-Bridget


Sziasztok!



Biztos sokan olvastatok már a Picture pOlish-Bridget lakkjától,sőt biztos vagyok benne,hogy sokatoknak megvan,vagy épp szeretnétek megvenni....

Nos,engem ez a lakk elég sokáig nem érdekelt,majd egy gyenge napomon amikor piros holó lakk után nézelődtem,megrendeltem.Tudtam,mert igen tudtam,hogy a lakknak van egy igen szép narancsos oldala,de éreztem,magam is látnom kell milyen ez,hogy néz ki élőben.

A lakk nagyon szép,két rétegben tökéletesen fed,a fényben sec perc alatt előcsalogatható az a bizonyos naracsos oldala.
A Bridget nálam nem az igazi tökéletes piros holó lakk,viszont a maga nemében nagyon tetszik,nem bántam meg,hogy megvettem
A lakknak van egy belső izzása,amit talán a naracsos hatás okoz,nem tudom,lehet csak a sok utánaolvasás okozza ezt a hatást...







Az biztos, a lakk minősége kifogástalan,a készletemben lévő piros holós lakkok közül viszont ő csak a második helyen végzett. And the winner is: Pinot noir







Tetszik a Bridget vagy sem?

5 megjegyzés :

  1. Gyönyörűszép, a kettő közül nekem ez tetszik jobban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ezért is jó,hogy nem vagyunk egyformák :) Amúgy szép ez a lakk,különben nem vettem volna meg,de hát a Pinot noir nálam most nagyon huh :)

      Törlés
  2. Sajnos nekem már el is fogyott, pedig beosztottam, kicsit több, mint egy évig kitartott. Ez a lakk szerelem volt első látásra, de nem akartam megvenni az ára miatt, végül férj meggyőzött. Szerintem ez inkább aranyló, mint narancs, a képeiden is, plusz még holos is. Nagyon jók ezek a képek, az az utolsóval kellene reklámozni ezt a lakkot :)

    VálaszTörlés
  3. Szép ez a lakk! Én is gondolkodom a megvételén.Azt hiszem sort kerítek majd rá. Neked nagyon jól áll!(-:

    VálaszTörlés
  4. Rájöttem, hogy miért költöttem mostanában keveset körömlakkra.
    Kicsit sűrű napjaim, heteim voltak, és nem tudtam benyitni hozzád időhiány miatt! Így a pénztárcám hízni kezdett, mert nem volt vizuális motiváció a nyitására! :D :D

    És akkor most: "Kedves Jézuska...."
    :D
    Nem láttam még ennél jobb fotósorozatot a Bridgetről.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!