2016. január 5., kedd

Geometrikus manikűr


Sziasztok!!!



Utóbbi időben sokszor nyúlok geometrikus minták után.Suliban nem csíptem a matekot,a geometriát annál inkább :)
A Cici&Sisi Magical geometry az elmúlt időszak legszívesebben használt palettája-nálam mindenképp-.
A felhasznált lakkok a következők voltak.
Pupa 035 Hologram violet,ami egy lila árnyalat,mily meglepő,felkenve meseszép.A lakk 2 réteges,általában a holo lakkok alá Nfu-oh-Aqua base-t kenek,így jobban látszik az,amiért imádjuk ezeket a lakkokat,ez alá nem is kell,olyan szép sima base lakkon is,természetesen teszteltem már :) .Mellé a mutató és a hüvelykujjamra egy fekete lakk került,semmi extra,sima krémes.
A manikűr készítése után felfigyeltem,hogy a fekete lakkban millió apró csillám van.Először azt hittem,hogy a fekete krémes lakkomnak van baja,majd rájöttem az egyik fedőlakkom elrontottam.A fedőlakkot használat után MINDEN alkalommal egy papírlapra húzok pár ecsetvonást,így az esetleges elszíneződés elkerülhető.Nos,megállapíthatom,hogy egy alkalommal ez a rutin kimaradt,és az egyik lakkból kinyert csillámok megfertőzték a fedőlakkom :)



A geometrikus minta a középső és a gyűrűsujjamra került,imádtam!!!




Kíváncsi vagyok,szeretitek a geometrikus mintákat?

12 megjegyzés :

  1. Szeretem én is a hasonló mintákat, egyszerűek, elegánsak. Az RdL lila holoja is hasonló színű lehet, mint ez a Pupa, bár már régen kentem fel, lehet, nem ennyire holos. Tetszik a mani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van benne valami.Pont tegnap akadt a kezembe az a lakk,el is gondolkoztam milyen régen kentem már fel :/
      Örülök,hogy tetszik a manikűr :)Köszönöm :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett! Erről jut eszembe én is milyen régen kentem már fel a Pupa lakkokat.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak a Pupát? Én most a Zoyával vagyok igy....... :/

      Törlés
  3. Annyira szép lett. Nagyon tetszenek az egyenes vonalas minták. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Nagyon szép manikűr lett,én személy szerint imádom a geometrikus mintákat. Pedig a matekkal nem vagyunk nagy barátok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper,hogy neked is tetszik köszönöm :) Fu utálom a matekot :/ :D

      Törlés
  5. Nagyon tetszik az atmenet a mutato es kisujjad kozt, a minta remek. Nekem is a Rival lakk jutott az eszembe.
    Csinaltal mar valaha posztot holo lakkokrol sima kormon, normal base coaton meg aqua basen? Kivancsi lennek, mekkora a kulonbseg:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,szerintem is hasonlít a Rival lakkohoz.
      Nem hiszem,hogy csináltam volna ilyen posztot :D De nem rossz az ötlet :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!