2016. január 16., szombat

ILNP-Lulu


Sziasztok!



Mostanában igencsak kedvelem a lilás lakkokat a körmeimen,mivel a Lulu-t eddig még nem kentem fel hosszabb időre,egyik este azonnal kaptam utána.
Ősszel kétségek közt raktam a Pretty little liars mellé a kosaramba,érkezése utána már nem voltam biztos,hogy jól döntöttem.A két lakk üvegben nagyon hasonlít egymásra,felkeve viszont nekem a.... tetszik,de nem lövöm le a poént. :)




Lulu egy blurple azaz kékes tónusú lila lakk.Nagyon szép árnylat,különleges!
3 rétegben használtam,mert kicsit látszottak a fehér körömvégek,de  a három réteg gyorsan megszáradt,amit fedőlakkal fixáltam.








Csodás nem? Erre megint ismétlem MEGINT egy virágminta került,komolyan nem tudom mi van velem,ezek a virágminták megbolondítanak!
A mintát a Bornprettystore BP-L015 palettáról vettem,és a Kiko mirror Szürke lakkal nyomdáztam!






Tetszik a Lulu DE sajnos nekem egy fokkal közelebb áll a szívemhez a Pretty little liar.... :)



A palettát a fenti liken megrendelhetitek a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá :)




Elnyerte a Lulu a tetszésed?

11 megjegyzés :

  1. Pont e között a két lakk között vacillálok, még 2 hónapnyi időm van :) Ha addig készleten lesz, ugye. Mindegy, amelyik készleten lesz, megveszem :) Vagy mindkettőt, szülinapra. Pont elég rá ez a csinos minta, nagyon tetszik a nyomdalakk színe is, gyakran viselek hasonló manit, mostanában elkapott a lila-láz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is elkapott :D
      Hát a lakk merőben különbözik a PLL-től,szerintem vedd meg mindkettőt. :)

      Törlés
  2. Nagyon jól áll Neked! (-: Nekem nagyon tetszik ez a lakk, persze a Pretty little liar nincs meg, de szerintem is egész más a kettő. Furcsa, mert üvegben nagyon hasonlítanak ezek a lakkok, még a Walking home is eléggé, de felkenve nem. Szép lett a kész manikűr is a mintával! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Más a két lakk,ez is szép de nekem a PPL jobban bejön :) Persze ez is ízlések dolga,kinek mi tetszik magán :)

      Törlés
  3. Hű de szép ez a lakk! Mostanában én is gyakrabban nézegetem az ILNP-et.. A virág közepébe nyomnék még apró aurora boreale swarovski köveket, na azok dobnának még rajta.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szuperek az ILNP lakkok,én is tudnék válogatni az biztos :)
      Számomra viszont a virágba már nem fér bele egy strassz,ezeket inkább sima krém lakkoknál szeretem használni :)

      Törlés
  4. Jaj de mesés ez a lila! *.* Próbálom magam lebeszélni róla, miszerint van már ehhez hasonló lilám (CbL Rest in pieces, DL Anthem, PP Attitude), de valahogy egyik sem pont ugyanilyen lila... Hajjaj, félek egyszer elcsábulok rá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A CBL nagyon szép.Rákerestem :)
      Nekem is van egy hasonló lila lakkom a Cirque-Fascination street,de most azt érzem lilából sohasem elég :D

      Törlés
  5. Nekem is a másik lakk egy kicsit jobban tetszik, de ez a lakk is szép! *_*

    VálaszTörlés
  6. Csodásan áll neked ez a lakk! :) A minta is tökéletes hozzá, nem sok és nem is kevés :)

    VálaszTörlés
  7. A lakk is szép, de én még mindig a képek minőségétől vagyok hanyattesve! Annyira részletgazdag, tűéles, jó fényerejű képeket csinálsz ezzel az új obival, hogy hihetetlen! Imádom, öröm nézni!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!