2016. január 21., csütörtök

Kék manikűr


Sziasztok!



Én és a kék lakkok,egyre jobban kezdünk megbarátkozni egymással.Egyik este azon kaptam magam,hogy lelkesen kenem a Colour Alike-512 lakkját,ami egy csodálatosan szép világoskék holo.
Egyszerűen fantasztikus színe van,2 rétegben remekül fed.Mellé viszont beépítettem egy fehér alapszínt,amire feketével nyomdáztam.
A fehér alapra egy csillagos/vonalas mintát választottam,a paletta régóta megvan,de még nem próbáltam ki eddig.
A középső körömre került egy fekete kő,stílusosan passzol a nyomdamintához,nem sok,nem is kevés,pont elég.Utóbbi időben felfedeztem a fiókom mélyén,mennyi díszítőkövem,szegecsem van,így számításaim szerint,beépítem őket a jővőben,néhány manikűrbe.A kő helyett akár pontozót is használhattam volna,annyira nem igazán látszik,hogy kőről lenne szó,viszont a strapát jól bírta a ragasztóval.








Nálam imádat ez a manikűr,a nyomdapalettát ITT találjátok,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá :)






Kedveled a kék lakkokat? :D

13 megjegyzés :

  1. Nagyon szép ez a mani és az aranyló csillogás a kék lakkban. Mondanám, hogy nem szeretem a kék lakkokat, de szerintem van vagy 10 világoskék lakkom, homok, holo, krém, metál és mindenféle finishben, nem is értem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D ahahha ott a pont.Nekem kevesebb van,de van....próbálom megszeretni,de hát idő kell hozzá...

      Törlés
  2. Ezt a manikűrt imádom. <3

    VálaszTörlés
  3. Ezt a bágyadt tónusú kéket én nem kedvelem túlzottan, de nekem is feltűnt a fotóidon a finis diszkrét aranyfénye, persze lehet, hogy a holózást látom aranylónak, mindenesetre ez egy igen szép oéldány! :)
    A nyomdaminta és díszítés lenyűgöző, ahogy ezt tőled már megszoktam :)Tudsz egyáltalán manikűrt elcseszni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze,hogy tudok.Emberből vagyok :D Max. az nem kerül ki a blogra :D :D
      Amúgy van benne valami,hogy egy plusz arany fénye van a lakknak.Közben beugrott,hogy a CA mennyire hajaz az Enchanted lakkra,eddig fel sem tűnt.....http://mdolla1981.blogspot.it/2015/11/enchanted-polish-2015-september.html#.VqEJE8rk7h0

      Törlés
    2. Igen, én is pont erre gondoltam, de nem emlékeztem rá, hogy melyik volt az a lakkod. Ott is volt bennem ódzkodás a kék tónusa miatt, de annál a lakknál is feltűnt valami elegancia a finisben. Most, frissült aggyal azt mondom, ez a CA egy hangyabokányival szebb, mint a másik. Érdekes lenne egy összehasonlító poszt keretein belül szerepeltetni a két lakkot.

      Törlés
    3. Na majd felkenem őket egymás mellé :D

      Törlés
  4. Nagyon szép lett!! (-: Én is hasonlóan vagyok a kék lakkokkal, kezdek barátkozni velük, megkedvelni őket. Jók az ilyen szegecsek, nekem tetszenek. (-: Azért sokkal szebb, mint a pontozóval készített pötty.

    VálaszTörlés
  5. I've got this colour and I love it. This brand is Polish and is quite popular in Poland :)

    VálaszTörlés
  6. Ez a lakk nekem is meg van. Nagyon szeretem,de ennek ellenére mégsem volt sokat rajtam. Valahogy mindig elfelejtem milyen szép felkenve. A minta is nagy kedvencem,illik hozzá. :) Szép manikűr,nagyon tetszik.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!