2016. január 4., hétfő

ManiCute-Inspiráció


Sziasztok!



Idei év első ManiCute-je,a téma pedig az Inspiráció!
Általában nagyon szuper mástól inspirálódni,megalkotni ezáltal a saját verziónkat.Most a fenti kép szolgált az inspiráció alanyának.
Téli táj,rengeteg hó,kis napsütés,egy meleg házikó.
Aztán beugrott egy héttel készített manikűröm-lehet csalok kicsit-,szerintem tökéletes erre a feladatra,igaz nem a fenti kép szolgált motíválónak,csak úgy alapból egy télies manikűrt akartam készíteni.
Egy lány,aki a hóesést élvezi,én személy szerint imádom amikor a hópelyhek az arcomba hullnak,és nem utolsó sorban imádok hóembert is építeni.Egy ilyen manikűr született meg.

Alap a Zoya-Purity volt majd erre került egy réteg Nicole by Opi-Sing you like bee,ami adott a fehér alaplakknak egy kis arany csillogást.Nyomdapaletta a Sugar Bubbles-SBS08 és 10 volt,a hópelyheket gradient formájában valósítottam meg.



Nos,remélem nektek is tetszik ez a manikűr.Nézzétek meg a többiek munkáit is:





16 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik :) Köszönöm :)

      Törlés
  2. Nekem nagyon tetszik! Szuper ez a manikűr.:)

    VálaszTörlés
  3. Nagxon cuki lett! :3 Szépek ezek a hópelyhek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy tetszik Timi :)

      Törlés
  4. Szerintem is nagyon szuper lett! (-:

    VálaszTörlés
  5. Úristen az az alaplakk! Kész vagyok teljesen, minden más csak ezután következhet! :D

    Éspedig:

    A manikűrből a kedvenc részem a mutató és kisujj mintája...az alaplakk fölött! :D

    Hát ezt nem hiszem el! Még soha életemben nem láttam ennél szebb látványt, mint a fotóidon ez az alaplakk.

    Mondd, hogy a valóságban sz*rul néz ki és akkor megnyugszom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Örülök,hogy tetszik :)
      Ez a Nicole by opi csak fehér alaplakkon mutat szépen,amúgy valóban nagyon szép darab.Élőben szebb,mert jobban csillog :)

      Törlés
  6. Ez nagyon aranyos télimádó manikűr! Jó neked, hogy szereted a telet, én annyira nem rajongok ezért a -10 fokért és hóért, ami most van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát kifejezetten utálom a telet,viszont azért megvan a maga varázsa.Pl. szeretek hóesésben sétálni,meg hát a hóember sem maradhat el. Utálok fázni talán ezért nem kedvelem nagyon ezt az évszakot,de jól felöltözve máris elviselhető(bb) :)

      Törlés
  7. Mesés ez a manikűr! :)
    Csatlakozom Banditához, ez a Nicole by OPI lakk valami mesés, nagyon tetszik az alapszín nekem is!

    VálaszTörlés
  8. nagyon csodás lett *o* nagyon tetszik *-* :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!