2016. január 18., hétfő

ManiCute-Negative space



Sziasztok!!!




ManiCute témánk a Negative space,bevallom nem kedvelem ezt a fajta technikát.
Ha nem láttam volna meg EZT a manikűrt,tuti nem készültem volna,valahogy a körömlakk mellett kikandikáló természetes köröm,hát nálam nem igazán fér bele a keretbe.

Az én verziómhoz a CBL-She's my cherry pie lakkot használtam,a mintát nyomdáztam a Bp-73-ról vettem.
A cikk-cakk mintát először ollóval vágtam ki celluxból,de valamiért nem ragadt fel rendesen a körmömre.Akkor beugrott,hogy van BPS chevron matricám,na ezzel más sikerült normálisan megcsinálni.



 A manikűrt nagyon érdekesnek találom,másrészt tetszik is mert különleges.DE a virágminta túl nagy lett,azt hiszem valami kisebb,jobban mutatott volna. :) (nem volt kedvem újra elkészíteni :D )





Nos,tetszik,vagy sem???

16 megjegyzés :

  1. Mennyire jó öltet, csúcs ez a manikűr :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik neked.Köszönöm :)

      Törlés
  2. Mestermunka! Az egyszerűségében rejlik a nagyszerűsége, nincs túlkomplikálva, és végtelenül igényes.
    Bevallom, látatlanban fogadni mertem volna rá, hogy csipkés verziót készítesz, bonyolultat. Gratulálok, álomszép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csipkés? Hm eszembe sem jutott :D De örülök,hogy tetszik az én verzióm,köszönöm :)

      Törlés
  3. *-* Kb így néztem a láttán, nekem annyira tetszik!! (-: A Cbl lakk is csodás árnyalat, és az egész nagyon el lett találva. Szerintem szebb, mint az eredeti, nekem tetszik, hogy ilyen lett a virágminta. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,örülök,hogy jobban tetszik mint az eredeti :)

      Törlés
  4. Nagyon ötletes,gyönyörű azzal a tulipánnal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :) (a tulipán elvileg rózsa akart lenni)

      Törlés
  5. Nagyon szép lett! A te verziód a kedvencem a manikűrök közül.:) Csodás ez a CbL lakk! A virág pedig szerintem illik a manira,én nem találom nagynak.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Nekem is nagyon tetszik!!! ;)
    És nem is gondoltam volna, hogy nem igazán szereted ezt a fajta festést. :O

    VálaszTörlés
  7. Hű, ez a CbL lakk! Nekem nagyon tetszik, lehet, ha minden körmön lenne rózsa, akkor sok lenne, de így fel sem tűnt, hogy nagy a minta.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!