2016. január 23., szombat

Szürke-fehér manikűr



Sziasztok!!!



Szerintem,aki kedveli a lakkokat más színű lakk mellett hordani,annak van (legalább) egy bevált kombója.Nos,nekem van pár,amiket imádok egymással párosítva viselni,már-már mondhatni,csak így szeretek manikűröket készíteni.Örök klasszikus a fekete-fehér,a másik amit nagyon kedvelek a pink-fekete páros,vagy a fekete és arany.


Egyik este amikor kedvem szottyant egy sötétebb manikűrhöz,elővettem a Sinfulcolors-Secret admirer lakkját.
Annyira nem vagyok rajongója a shimmer lakkoknak,de az árnyalat kifejezetten tetszik,csodás grafitszürke,1 régeteges.
Másnap reggel amikor  tejeskávém szürcsölgettem,azon gondolkoztam mivel dobjam fel a lakkot,milyen minta illene hozzá.


Nem elhanyagolható szempont,hogy a Sinfulcolors egy hihetetlen jó márka,annak ellenére,hogy olcsó,ötcsillagos módon tartós.Régebben mániákusan kutattam e márka után,sok olyan szín van,amit szívesen megvettem volna,de sajnos elég gyér felhozatal mellett,szinte lehetetlen válogatni.
Egyedül a fedőlakk az,ami csúfosan megbukott a vizsgán,minden lakkot illetve nyomdamintát elken,igen a lakkot is,szóval a kukában végezte.

Visszatérve a manikűrhöz,a középső és a gyűrűsujjamra fehér lakk került végül,erre egy cirkuszba illő minta :D,a Hehe 026 palettáról vettem,de az összhang nagyon szuper.








Kíváncsi vagyok,neked kedvenc színkombód?

6 megjegyzés :

  1. Nagyon szép a manikűröd, annyira egyben van ez a minta a Sinfulcolors lakkal. :)
    A kedvenc kombinációm? Minden színnek megvan a hidegebb-melegebb árnyalata, előbbihez ezüstöt, utóbbihoz aranyat szeretek rakni. :) De a fekete megint olyan, hogy mindenhez jól megy. Külön szeretem a kék-fehér kombinációt. :)

    VálaszTörlés
  2. Amazing design and great shade, love it :)

    VálaszTörlés
  3. Telitalálat a minta ehhez a körömlakkhoz. Imádom az ilyen szürke lakkot egyébként, elegáns, kifinomult, sosem közönséges vagy unalmas.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a manikűr! Ennyit jelent egy jól eltalált minta, színkombináció. (-: Ahogy gondolkodom, hát nálam talán a lila árnyalatai. :D Egyébként mindig nézegetem, mely színek mennek egymáshoz, annyira talán nincs is megszokott.....

    VálaszTörlés
  5. Ez ám az elegáns minimalista mani! Megy minden szetthez, nagyon tetszik!
    Hm, kedvenc színpárosítás sok van. Legtöbbször pont az a bajom, hogy meglátok egy lakkot és mindig ugyanazzal a színnel akarom párosítani, ezért is jó, hogy nézek más manikűröket is. A nyomdamintákhoz is mindig színt párosítok, rémes. A pinkhez mindig ezüstöt használok, ezen már túl kellene lendülnöm.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik ez a manid! Egyszerű,de mégis nagyon mutatós ezzel a mintával. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!