2016. február 4., csütörtök

A-England-Saint George


Sziasztok!!




Szeretem elővenni a régi,általam preferált lakkokat,az egyik ilyen az A-England-Saint George.
Annak ellenére,hogy nem sok A-England lakkom van,ami megvan mind imádom,anno a Saint George must have darab volt,mert zöld és persze holo.
A lakk két rétegben tökéletesen fed,hihetetlen szép színe van,imádom a körmeimen.



Nem igazán akartam túlzásba vinni a nyomdázást rá,meg ugye alapból is olyan szép ez a lakk,így egy egyszerű levélmintához hasonló vonalas mintát választottam,amit a gyűrűsujjamra nyomdáztam csak.
A mintát a Hehe 028-as palettáról választottam,és a Kiko Mirror lakkal nyomdáztam.
A középső ujjamra egy szegecs került.






A lakk a Nailland oldalán is elérhető,ajánlom figyelmetekbe ha esetleg  zöld holo lakkot kerestek,mindenképp erre a lakkra szavazok :)





Neked tetszik ST George?

5 megjegyzés :

  1. Nagyon szép, de a hasonló, kékesebb Proserpine még jobban tetszik. Egyik kedvenc márkám az AE, csodás színeik vannak, mindig várom az új kollekciókat.

    VálaszTörlés
  2. Nagyn szép ez a lakk! És persze a manikűr is, szerintem is éppen elég ennyi díszítés ehhez a lakkhoz, olyan szép..... Nekem ami zöld színű holos lakk az Avon Eclipse. (-:

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon szeretem ezt a lakkot!:) Nem lehet megunni,nekem is mindig van valami újabb ötletem rá. Nagyon jó hozzá ez a minta amit alkottál.:)

    VálaszTörlés
  4. Ez a lakk nekem is kívánságlistás. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!