2016. február 6., szombat

CBL-Hot buttered rum



Sziasztok!



A Her red hair lakk mellé szerettem volna még egy Cbl lakkot,órákig néztem a Nailland oldalát ezügyben.Először a Winter's  Dark Night's-ra gondoltam,aztán lebeszéltem magam róla,sok képen nem tetszett. :/

Valami olyan lakkot akartam végül,ami nem lila,nem zöld meg nem is a 40. olyan szín,amiből már van nekem,így egy teljesen semleges színt választottam.A Hot buttered rum egy nude/bézs holó lakk,aminek van egy csodás arany/sárgás oldala is.
Ilyen nude holós lakkom 3 van,egyedül a Pupa holója hasonlít hozzá, de mégsem Cbl...
Gondoltam már rá,hogy a 3 lakkot felkenem egymás mellé,ha fejben tudom tartani sort is kerítek rá.




A lakk 2 rétegben fed,felkenve viszont nem volt meg a várt varázs.Jelen pillanatban a lakkot elég tompának érzem,abszolút nem illik a bőrszínemhez,még akkor sem,ha próbáltam magamnak bebeszélni.
Így kétes a sorsa.....





Beugrott a Bornprettystore-tól vásárolt vinyl,gondoltam teszek vele egy próbát,hátha meggyőzöm magam a lakkal kapcsolatban.



A vinyl-en kétfajta minta van,mindkettő virágmintához hasonlítható,6-6 db,mellesleg csodás holós fényük van.
Most használtam először ilyen terméket,és ejjj de nem akart ez összejönni a dolog.
Először is nem szándékozott normálisan a körömre terülni,szóval nem lettek a minták tökéletesek,itt-ott ecsettel próbáltam leszedni a felesleges fekete részt,kudarcba fulladt...
Szivaccsal ütögettem fel egy fekete körömlakkot,2-3 alkalommal,amit óvatosan lehúztam,és fedőlakkal fixáltam a manikűrt.





Maga a nail vinyls ötlete nem rossz,ki kell tapasztalnom,hogy működik a legjobban,azóta rendeltem már többfélét,így adok neki még egy esélyt :)
Egyenlőre ez a kész nail art nem lopta be magát a szívembe, tiszavirág életű volt....
 


Ezen a linken elérhető a vinyl,a BBB10 kóddal 10% jár az oldalon vásárolt termékekre.
 





Nos,bejövős vagy nem bejövős a vinyl/ és a körömlakk?

16 megjegyzés :

  1. Szép a manikűr. Nézegettem én is ezt a színt, de mivel eléggé nude színe van, nem hiszem, hogy sokszor felkenném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Hát nem tudom eldönteni nálam mi újság.Szerintem nyáron még adok neki egy esélyt,ha akkor sem sajnos elvának az útjaink :D
      Én csípem a nude lakkokat,jó nail art alap,de valahogy most ezt nem érzem magaménak....

      Törlés
  2. Olyan gyönyörű ez a lakk, nekem tegnap óta van meg, de imádom és rajtad is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó,szuper,hogy neked is megvan :)
      Szerintem rajtad jobban áll mint rajtam :P

      Törlés
  3. Ez a lakk télen rajtam sem mutat jól, a szürkés idő/fény nem kedvez a meleg tónusú nude/bézs lakkoknak. Szerintem mindenképp várd meg a nyarat vele, akkor biztos jobban fog tetszeni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálad láttam először,akkor írtad is a posztban,hogy rajtad sem állt olyan jól :D ....Bízom benne,hogy nyáron amikor kicsit barnább leszek jobban fog tetszeni magamon...

      Törlés
  4. Szép-szép, de ez nem te vagy, mármint a lakk színe. Bocsi, hogy ezt írom, de a képeken ez jön át. Láttam már rajtad halvány árnyalatú lakkot, de ez nagyon sápaszt, vagy "mittudomén". Jó ötlet ez a sablonos megoldás, nekem is van néhány, csak időm nem volt kipróbálni még, egyébként a manikűr nagyon elegáns lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy leírod az őszinte véleményed.Köszönöm.
      Tényleg így van ahogy írtad,egyszerűen nem bírok azonosulni ezzel a színnel.Valahogy lehet a hosszú körmeimen sem néz ki jól,nem tudom tényleg,de az tény,hogy marhára nem megy a bőrszínemhez :D

      Törlés
  5. Szép-szép ez a lakk, de nem is tudom..... Számomra azt hiszem túl nude árnyalat ez a szín. Szerintem is várd meg a nyarat, hátha.. A mintás verzió határozottan jobban tetszik!! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szépnek szep de ott van a DE...adok neki még egy esélyt és meglátom.☺

      Törlés
  6. Ah, ez a lakk és a manikűr is egy álom lett! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Örülök hogy neked tetszik ☺

      Törlés
  7. Tényleg nem a te színed, de érdemes lenne mélybordóval, lilával és méregzölddel párosítani, hogy biztos lehess benne. Ha mély lilával sem lesz szemet gyönyörködtető, akkor biztos, hogy jól láttuk a dolgot. A bordóval működni fog és szerintem a méregzölddel is, feltéve, ha ez utóbbiak dominálnak a manikűrben. Mindamellett muszáj, hogy az embernek legyen néhány bőridegen lakkja, az egysíkúság elkerülése végett! :D

    A lakk egyébként gyönyörű, A mogyoró-homok-méz háromszögében bolyong valahol félúton...
    Kuckózós árnyalat. Nem lehet, hogy csak a géped nem kedveli? A fotókon a bőrszíned is szokatlan most kissé, pirospozsgásabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet a gépem sem kedveli, de amikor felkentem 38 fokos lázas voltam, a kezem is csak úgy izzott ☺
      Hát bízok benne,hogy nyáron jobban fog tetszeni magamon...

      Törlés
  8. nekem nagyon tetszik ez az árnyalat. :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem is bejön, nagyon emlékeztet így a most nagyon felkapott Rival de Loop darabra, azt imádom! :) Ezek a vynilek meg... lehet velük szenvedni egy sort, sajnos! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!