2016. február 26., péntek

Kék manikűr



Sziasztok!



Morgan Taylor-Under the stars lakkja már régóta szem előtt volt,azért is mert régóta nem kentem fel, másrészről első pár használt után sem tetsztett igazán.
Nos,a lakkot még régebben a NailzCraze blogján láttam,akkor döntöttem el,hogy kell,akkor is ha kék....A lakk egy sötét tengerészkék jelly finishű (én és a jelly nem kedveljük egymást) talán ez miatt sem lopta be magát a szívembe-eddig :).
A lakkban rengeteg glitter is van,szürke holó hatásúak.2 réteg ebben az esetben elég a fedéshez,kicsit trükközni kell vele a jelly miatt foltos maradhat.
Mellé egy Rimmel lakkot kentem fel,ami az Aye,aye sailor,2 réteges navy kék krém lakk.Erre került a nyomdaminta,amit a Hehe 006-ról választottam,és a Color club lakkjával nyomdáztam.







Imádtam ezt a manikűrt,a Morgan Taylor nagyon szép annak ellenére,hogy nem nagyon kedvelem a kék lakkokat,ez valami nagyon szép darab. Sajnálom,hogy előítéletes voltam vele szemben,de még mielőtt megváltam volna tőle,feledeztem a benne rejlő szépséget. :)








Elnyerte a tetszésed ez a manikűr?


7 megjegyzés :

  1. Fantasztikusan gyönyörű lett! Imádtam! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, én még kis lilás-indigós árnyalatot is látok benne.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű! Nagyon jól választottad meg hozzá a nyomda mintáját és a lakkot is. :))

    VálaszTörlés
  4. Csodás lett!! Ez a fajta kék nekem nagyon tetszik! (-:

    VálaszTörlés
  5. Csodás lett ez a manikűröd is! Én egyre jobban kedvelem az ilyen mélykék lakkokat.:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!