2016. február 1., hétfő

ManiCute-Rózsa



Sziasztok!!!




Végre egy igazán testhez álló ManiCute téma.Mivel mostanában belemerültem a virágmintákba,örömmel készítettem el a feladatra a manikűröm.
Annyi bajom volt,hogy egy hónapja képtelen vagyok kigyógyulni a náthából,antibió és egyéb kúra ellenére nem változik az állapotom,sőt,ma pl. nem vagyok túl fényesen.Így ez a dolog mostanában rányomja bélyegét a lakkozásokra,orrcsöpögés mellett,hajj de nem jó festegetni.
Így az elképzelt manikűrből nem valósult meg az,amit szerettem volna,egyszerű,de mégis nagyszerű,hikk-pakk elkészíthető rózsás manikűr csináltam.


Egy fekete és a pink lakkot kentem fel (ez a China Glaze-Float on),majd a pinkre feketével a feketére pinkkel nyomdáztam,értitek,nem? :D :D A mintát a Bornprettystore Bp-73 palettáról vettem.

A pink nyomdalakkot kicsit elnéztem,mert nem a MDU Barbie lakkot kellett volna használnom,hanem a Mexican pink-et,na de majfd legközelebb.
A manikűr egy fényes (az első kép) és  matt változatban látható,nekem a matt a kedvencem!!!









És a többiek munkái:




17 megjegyzés :

  1. Egyszerű, de mégis nagyon mutatós és nálad még felület is van ehhez a mintához :) Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D Pont a napokban reszeltem már vissza a körmeim,de még így is elég hosszúak :D

      Törlés
  2. Rózsaszín és fekete ütős páros!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is nagyon szép lett! (-: Annyira nem vagyok matt lakkozó, de ebből valóban szebb a matt változat! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig szépek a matt manikűrök :) Ebben az esetben jobban mutatnak a rózsák is :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez a színkombináció, a fekete rózsaszínnel annyira csajos :) Szuper lett a manikűr :)

    VálaszTörlés
  5. Csodás lett!:) Nekem is a matt változat a kedvencem. Nagyon jól mutat a pink a feketével,nekem is kedvenc kombinációm ez a két szín együtt.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Szép manikűr lett, imádom a rózsamintákat! :)
    Jobbulást kívánok, borzasztó csöpögő orral lakkozni, képtelen lennék értelmes dolgot művelni ilyen állapotban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy neked is tetszik.Köszönöm :)
      Ne is mondd.Már zsepit dugtam az orromba :D De nagyon zavaró :/

      Törlés
  7. Whao! Fantasztikus lett! Nagyon tetszenek a színek és a minta is. Olyan modern csipkerózsikás. :)

    VálaszTörlés
  8. <3 Jajj, de meseszép ez a CG lakk és a manikűr is! *_*
    Jobbulást. ^^

    VálaszTörlés
  9. De régen kentem fel a Float ont! Nagyon tetszik ez a vonalas rózsaminta, sok lehetőséget rejt. Most nekem is ekkora a körmöm és fura, de nem zavar, egy hónapja nem vágtam le, sosem volt még ilyen hosszú. (Igazából időhiányban vagyok, ha otthon vagyok, talán vasárnap este lesz időm levágni.)
    Remélem, már jobban vagy, kicsit elúsztam az blogolvasással meg kommenteléssel. Jobbulást!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!