2016. február 10., szerda

Valentin manikűr 2.



Sziasztok!



Korábban készítettem egy egyszerű,mégis nagyon jópofa Valentin manikűrt,most van itt az ideje,így szépen elkezdtem gyártani őket.

Mindenképp piros körömlakk után nyúltam,de nem szerettem volna túlbonyolítani a dolgot.
4 körömre került a piros lakk,ami a Wycon Makeup Artist-09 Rosso scarlatto, 3 rétegben fed.Elég későn fedeztem fel ezt a márkát,ezek a lakkok nagyon szuper módon pigmentáltak,fedőlakk nélkül is extra fényesek,mivel LE kollekció volt,nem sikerült sokat megkaparintanom belőlük. :/
Gyűrűsujjamra egy fehér lakk került,ide egy ketreces minta,amibe egy piros szívecskét nyomdáztam.
 
 




 
 
 
A mintákat a Bornprettystore BP-L019-ről és a Bp-11-ről vettem,a szívecskét kitöltöttem a Wycon lakkal,hogy passzoljon egymáshoz a két szín.
Talán annyi nem teszett a manikűrben,hogy a szívecskét picit,pár mm-el lejjebb kellett volna elhelyeznem,de így sem lett rossz az összkép.
 
 
 
 
 
 
Neked tetszik ez a manikűr?




7 megjegyzés :

  1. Nagyon ötletes lett ez a manikűr!! (-: És szép a Wjcon lakk is!! (-:

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik. ♡

      Törlés
  3. De jó lett, tetszik :) Régen kentem fel pirosat, azt is rövid ideig, át kellene nézni a lakkjaimat, mert mindig ugyanazokért nyúlok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. ☺ ezt a lakkot régen használtam én is, pedig nagyon szuper kis színe van.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!