2016. március 24., csütörtök

Cápás manikűr




Sziasztok!


Valamelyik nap a Lidl-ben járva,láttam akrilfestéket,amit nem tudtam otthagyni.Mivel van szuper spéci akrilom,gondoltam teszek vele egy próbát,szeretek különféle márkák akriljaival kísérletezgetni (ez alól a Tiger-es sem kivétel :D ).Bevallom kellemesen csalódtam.
Itt megjegyzem,hogy a Lidl-ben található fedőlakk elég jó a nyomdamintára,nekem nem keni el,viszont decals-ként már nem tetszik,elég nehéz lehúzni a szilikonról.

Az alap amire a cápa került,egy water spotted,egy kék Kiko lakk volt az,amire a spotted világoskék és fehér minta került.Szerintem nagyon vizes hatása van,olyan mintha valóban a hullámzó tengerben felfedezni vélnénk egy cápát :D










Imádtam ezt  a manikűrt,olyan volt mintha egy pici cápa úszna a kömeimen :D



Nos,neked elnyerte a tetszésed ez a manikűr?

1 megjegyzés :

  1. Nagyon élethű, főleg a piros száj miatt! A víz tetszik legjobban!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!