2016. március 4., péntek

Double stamping



Sziasztok!!!



Mindenképp szerettem volna valami dupla nyomdázást készíteni,természetesen a Clear stamper-el,ami kisebb-nagyobb sikerrel,de elkészült.
Egy vonalas mintában gondolkoztam,de az alapszín terén kicsit bizonytalankodtam.Akkor az Ilnp-Paige akadt a kezembe,de végül a Closure lett a kiszemeltem.Azért is,mert fekete-ezüst kombót akartam használni,és nem voltam biztos abban,hogy a Paige-n az ezüst nyomdalakk szépen mutat.


Closure egy almaszínű holós lakk,még mindig nem teljes a szerelem ezzel a lakkal kapcsolatban.
Vegyes érzéseim azért is vannak,mert amikor megvettem talán kicsit többet vártam volna tőle,erőteljesebb piros színt.Amúgy a lakk nem rossz,kicsit én vagyok a fura,mert talán túl nagy volt az elvárás vele szemben.
2 rétegben fed,alá Nfu-Oh Aqua base került,hogy erőteljesebb legyen a holó hatás.




Erre a vonalas mintát a Sugar Bubbles Sbs40 palettáról vettem,szürke és fekete nyomdalakkot használtam.




Még mindig azon a véleményen vagyok,hogy a Closure számomra csak nyomdázva szép,hogy miért magam sem tudom,viszont a lakktól nem válnék meg.

Ez a dupla nyomdás minta nagyon jó móka tud lenni,az összhatás is nagyon tetszett :)
 
 
 
 
Neked tetszik a Closure?És a duoble stamping?

5 megjegyzés :

  1. Szép a manikűr! De a lakk tényleg olyan közepes, valahogy nem pink és nem piros, nem élénk és nem tompa, valahogy fura.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépséges manikűr lett,gyönyörű double stamping. *-*

    VálaszTörlés
  3. Hát, valóban nem ez a legszebb színe az ILNP-nek, de nekem azért tetszik. (-: Nyomdázva is nagyon szép, szerintem nagyon szépen sikerült a double stamping! (-:

    VálaszTörlés
  4. Huh, magában valahogy nekem sem tetszik. :/ Viszont ezzel a dupla nyomdázással nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik ez a lakk,szerintem szép színe van. A nyomda minta fantasztikus lett. 😊

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!