2016. március 9., szerda

Horoszkópos manikűr



Sziasztok!



Ma egy inspirációs manikűrt hoztam,amit ITT láttam és megcsináltam magamnak.

A gradientet a következő lakkokkal készítettem el: Kiko Black volt az alapszín,erre került a NCLA-Wandering stars és a CbL-Ben Affleck is Sheila's homeboy.
Először az Ilnp-Diablo-t szerettem volna használni,de teljesen elnyelte a fekete.Abszolút nem volt vibráló a piros,szinte nem is látszott belőle semmi.Viszont a CbL tökéletes választás.
Fedőlakkal annyira tüzes,mélyen izzó lett az átmenet.A makró képen látszik  a Wandering stars,itt-ott feltűnik a csillogása (kékes),de nem annyira érvényesül,mint azt hittem volna,de szerintem ennyi pont elég belőle.




A horoszkópos mintákkal kicsit meggyűlt a bajom.A Ya qin an Y020 palettán a csillagképek szinte egybefolyóan voltak,ebben annyira nem vagyok jártas,hogy melyik hogy néz ki,így kisebb netes keresgélés után sikerült párat szétválasztani :)
A paletta mellesleg nagyon szuper,jó mélyek a minták,így nem okozott gondot a használata.










Szűz,Oroszlán,Nyilas,Halak,Vízöntő, jegyeket választottam,vagyis mondjuk így: ezeket sikerült kihalászni a palettáról :D


Ha kedvet kaptatok a palettához ( annak ellenére,hogy elég kötött) ajánlom,ITT elérhető,a BBB10 kóddal 10% kedvezmény is jár rá :)



Remélem nektek is tetszik az én verzióm,a színátmenettel :)
 
 

10 megjegyzés :

  1. Gyönyörű színátmenet, és a minták csodásan illenek hozzá!

    VálaszTörlés
  2. Szebb, mint az eredeti, csodásan párosítasz színeket!

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is sokkal szebb lett, mint az eredeti! Nagyon szép az átmeneted is, a színek is! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,szuper,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Nekem is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett ez a manid is! Annyira világít a piros valóban a közepében,hogy elmerültem egy ideig a látványban.😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Hát,mindenképp javaslom a CbL beszerzését,szerintem bátran írhatom,hogy egyik legszebb piros lakk a készletemben :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!