2016. március 5., szombat

Lila manikűr



Sziasztok!


A Kiko 255 -Violet microglitter talán az egyik legkedvesebb lila lakkom.Sok társával együtt ő is feledésbe merült,de egyik nap sikerült felkennem.Nálam az elfeledett lakkok felkenése úgy működik,hogy az asztalon hagyom ahol lakkozom,így tuti szem előtt van,és következő lakkozás alkalmával őt fogom használni. :D Imádom az Ikeás Helmert,de amióta fiókban tartom a lakkjaim,sokszor sok lakkot elfelejtek (nincs szem előtt,így nem is jut eszembe használni )

Mellé egy Orly lakk került,bevallom nem tudom mi a neve,mert a pici üvegen nem volt már meg a matrica :(

A Kiko nagyon szépséges lila,amiben szépen látszanak a glitterek.2 rétegben fed,száradása elég gyors.Mellé került a fent említett Orly,ami egy krém püspöklila lakk,ő is két réteges.




Az Orly lakkra nyomdáztam a Bornprettystore Bp-L013-es palettáról vett gyémánt mintákkal,egy világosszürke nyomdalakkot használtam,ami a Ya qin an (a lakkot ismét csak ajánlani tudom,számomra kenterbe vágja a Konad-ot).






Imádtam ezt a manikűrt,ismét szerelembe estem a Kiko-val,teljesen elvarázsolt a színe,az Orly-ra került minta is jó választás volt szerintem :)

(Fent linkeltem a palettát és a nyomdázólakkot,itt megragadom a szót,és írok pár szösszenetet a Ya qin an nyomdázólakkról.
A lakk 18ml-es,ami valljuk be nem kevés mennyiség.18 ml valószínűleg nálam sem fog elfogyni szinte soha,még akkor sem,ha két-három naponta nyomdázok.Egy hátrány van,hogy a kocka üveg kicsit sok helyet foglal a fiókban :/

Sokkal jobban pigmentált mint a Konad!!! Nálam ez plusz pont mert imádom a Konad nyomdázólakkokat,de sajnos némelyik szín nem fed rendesen.
Szóval ajánlani tudom,pontok beváltásával érdemes lecsapni rájuk,amikor akciósak,én most a pirosat vettem meg,de lassacskán megszerzem az összes színt :) )




Van kedvenc elfeledett lakkod???

8 megjegyzés :

  1. Nemrég néztem át a készletemet, mert átpakoltam őket, úgyhogy most elővettem azokat, amikben kevés van, hogy ne foglalják a helyet, talán elfogynak. Van, amit még fel sem kentem egyszer sem, azokat is kiraktam. Kicsit ösztönzöm magam, hogy kevesebbet vásároljak, de eddig még mindig becsúszott 1-2 Moyra lakk de hát az csak egy tábla csoki ára, ugye.
    Szép a manikűr, már szeretem a lilát, főleg a Kiko tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ezt csináltam amit Te.Idén nagyon visszafogom a lakkok vásárlását,inkább próbálom használni ami megvan :)

      Törlés
  2. Amazing manicure, however, I prefer it without stamping :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett a manikűr! A Kiko lakk valami fantasztikusan néz ki és rajtad még a krém lila is nagyon bejön :D Mindig szuperül kombinálod a lakkokat :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a KIKO lakk az én kedvenceim között is élen van! :)
    Mostanában spórolok vele, mert már nagyon az alján járok az üvegcsének. Ha jobban belegondolok, a legszebb mélylila lakkom.
    Szép, harmonikus manikűrt készítettél vele :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett a mankűr, a minta és a szín is igen jó választás hozzá. És természetesen a Kiko is nagyon bejön, imádom a lilákat! :D

    VálaszTörlés
  6. A lakkvásárlással most leálltam, inkább a lemezek mozgatnak meg. :) Bár most megyek majd Nailland standhoz, ott majd vetek egy-egy pillantást a Colour Alike pasztell holokra. :P
    Nagyon tetszik a manikűröd. Most is, mint mindig, olyan precíz lett a végeredmény. :)

    VálaszTörlés
  7. Ez a Kiko lakk csodás! Nagyon jó választás volt ez a minta hozzá.😊

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!