2016. március 11., péntek

Nfu-51



Sziasztok!!



Egy nagyon de nagyon régen elfelejtett lakkot kentem fel.Imádom a Nfu-oh lakkokat,szerintem az egyik legszebb üvegformával rendelkező márka a piacon,hozzá jó minőség is társul.Viszont annyira nem egyszerűen megszerezhető.
Régebben volt egy bevált oldal,ahonnan megrendeltem a Cuticle eltávolító folyadékot,az Aqua base lakkot,holó lakkok alá....Mivel az oldal már nem igazán működik,ha elfogynak a termékek bajban leszek.... :(
Anno az oldalról vettem 3 holó lakkot-is-,amiket hamarosan ismét előveszek :)

Az 51-es számú lakk a Victorian kollekcióban jelent meg,ez a lakk nekem 4-5 éve biztos,hogy megvan,akkoriban imádtam nagyon az opálos/palyhes lakkokat,ebből a márkából megvan a sima változata,aminek nincs alapszíne.Ugyanis az 51-esnek van egy lilás/kékes alapszíne,így nem mindegyik lakkon szép.Pl. én elsőre feketére kentem,hát sajnos azon nem olyan látványos.
Most egy sötétkék alapra kentem fel,a Rimmel-Aye aye sailor-ra esett a választás.Erre került egy réteg Nfu51 és fedőlakk.
A manikűrt természetes fényben fotóztam,de még így sem jön át az a látvány amit láttam.
Különböző pózokban a lakk hol barnás,hol zöldes volt.


Önmagában is remekül nézett ki,viszont került rá egy csipkeszerű minta,és pár pontos nyomdázás.
A mintát a Pueen Fancy lover 01 palettáról választottam,és a Ya qin an világosszürke lakkal nyomdáztam.





Nagyon tetszik a minta alatt megbúvó szépség,a lakknak vagy egy izzása,parázslik.
Mivel kíváncsi voltam lámpa alatt milyen volt az összhatás,megosztom veletek.


Teljesen barnás színe volt a manikűrnek,a pelyhek nem is látszottak,ezt a led lámpának tudom be,ettől független így is tetszett az egész.
Összességében örülök,hogy ismét szerelembe estem ezzel a lakkal kapcsolatban!!!!Alig várom,hogy felkenjem a másik változatát is.





Neked tetszik a manikűr?Nyomdázva vagy minta nélkül?

4 megjegyzés :

  1. Nekem minta nélkül jobban tetszik, vagy esetleg a körömvégekre tettem volna arany mintát, bár nagyon szép a pelyhek felett a minta, mintha lebegne, ezt a gyönyörű lakkot kár elfedni. Bár én is mindig így vagyok a lakkokkal, hogyha kigyönyörködtem magam, muszáj mindig valamit még rátenni :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is jobban tetszik minta nélkül, úgy viszont nagyon. :)

    VálaszTörlés
  3. Valóban nagyon szép és különleges ez a lakk! Minta nélkül is igen mutatós, de az sem rontja el, különlegesebbé teszi. (-:

    VálaszTörlés
  4. Most meghasadt a szívem! :)
    Szerintem nem láttam még ennél szebb, dúsabb, tüzesebb pelyhes lakkot, és sajnos, nem sikerült beszereznem :(
    A nyomdaminta szerintem is inább arany színben és csak nagyon pici területen mutat jól rajta, vagy sehogy, mert ezt, EZT a látványt eltakarni nem szabad! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!