2016. április 5., kedd

Bundle monster | Teszt 2.


Sziasztok!!



Elérkeztünk a Bundle monster nyomdapaletta  teszt második feléhez.
Ebben a bejegyzésben a Festival kollekciót mutatom be ,ezt  én választottam,szinte mindegyik azaz MINDEGYIK minta tetszik.Kedvelem a kicsit bohókás,hippis mintákat,nyáron főleg amikor tényleg szezonja van.

Itt megemlíteném a Lotus mini-t,ami a másik kicsit változatához hasonlóan működik, a márete 27,9 cm széles és 20,9 cm magas. Ő egy fokkal jobban tetszik,vagyis inkább praktikusabb az asztalomon.



A Festival kollekció 10 db palettát tartalmaz,mindegyik palettával egy különálló manikűrt készítettem.Sok ötletem volt,amiket kisebb-nagyobb sikerrel sikerült megvalósítanom.



Dream big paletta leginkább az álomfogóra fókuszál,mindegyik minta tetszik.Eleinte a köralakú mintát szeretten volna használni,végül teljesen más irányba indultam el.
Egy radial gradientet készítettem,az A-England-Cathy, a CbL-I look good in stirrups,és a Caviar whises and Keeanu Reeves dreams lakkokat.







Shiny happy-n a nap kap leginkább szerepet.A paletta 4 részre van bontva,ebben a lemezben is sok fantáziát látok,amit majd egy másik alkalommal fogok megvalósítani.
A napot mindenképp szerettem volna felhasználni,így ez került a középső körmömre,félkörívben pedig 2 minta.Az alaplakk a Colour Alike 515 lakkja volt,amit nagyon régen vettem már elő,de nem bántam meg,hogy ehhez a palettához őt választottam.







3 day desert dweller,nos ez a paletta,ami tartalmaz kisebb mintákat is.Innen a kristályos és a középen található vonalas mintát használtam fel,legközelebb az űrhajóst,a szarvast és a fényképezőt fogom kipróbálni.

Az alap egy fehér lakk volt (Zoya-Purity) erre vittem fel szivaccsal,kék lila és sárga lakkokat,amiket egy újabb,acetonos szivaccsal "ütögettem" addig,amíg kicsit össze nem mosódtak a lakkok.Eztán a Nfu-oh 38-as fedőlakkját használtam.
Ez a manikűr matt verzióban nagyon tetszik :)








Feel alive palettáról a felső 3 minta nagyon tetszik,az alsó sor 3 kevésbé.Mégis az egyik mintát innen választottam (alsó sor középső) és a felső sor jobb szélsőt.
Az alaplakk az Il etait un vernis-We want you for NPA army,ami valami mesés zöld lakk (teljes a szerelem!!!),erre kikevertem egy világosabb barna lakkot,ami szerintem túl világos lett ahhoz,amit elképzeltem.






Wanderlust is kisebb mintákat tartalmaz.
Itt az alap egy water marble volt,amihez különböző világosabb színeket használtam.A palettáról választott mintákat ezekkel a színekkel töltöttem ki( kivéve a gyűrűsujjamon )







Constellation weaver az egyik nagy kedvencem a kollekcióból.A horoszkópos jelek miatt is,a vonalas mintákat imádom,a virágok nagyszerűek!!!
Fejben elképzeltem,hogy egy Galaxy manit csinálok,háááááát annyira nem jött össze mint gondoltam.Az alaplakk a Nicole by opi-No limits! volt,ami egy sötétkék lakk,már-már fekete,erre került pár metálos lakk,piros,lila,kék és egy Kiko fehér (szinte nem is fedő) lakk. Ezeket is ütögető mozdulattal,szivaccsal vittem fel.
Majd a horoszkópos jeleket nyomdáztam fel.







Far out art egy igencsak testhezálló mintákat tartalmaz (nagyon szeretem a vonalas mintákat ). A jobb alsó sarokban lévő mintáról egyből egy geometriai matekházi jutott eszebe :D
Alaplakk a piCture pOlish-Hope volt,erre nyomdáztam egy fehér nyomdalakkal a mintákat.
 






Hippie chic palettáról a pálmafák nagyon tetszenek,a nyilak a tollak.
Alaplakknak a Colour Alike 564-et választottam,majd a tollakat nyomdáztam fel két körmömre.





Spirit animal palettán a hold,a kezek és a középen található minta tetszik a legjobban.Viszont az állatokat használtam fel,mégpedig úgy,hogy egy pink és kék csíkos alapot készítettem,erre kerültek fel az állatok.Egyedül a róka nem tetszik,túl sötét lett :/







Gypsy soul az utolsó paletta ebből a kollekcióból,itt is mindegyik minta tetszik.Az alap a Jade-Vermelho surreal volt,erre egy fehér nyomdalakkal nyomdáztam.





A kollekciót INNEN rendelhetitek meg,vagy külön-külön.Egyik kedvenc kollekcióm a készletemben,idén nagyon közelinek érzem magamhoz ezekez a hippis,bohém mintákat.
A Lotus and go ITT található,ezt is ajánlom.
Ha esetleg nem láttátok volna még az előző Bundle monster bejegzésem,itt megtaláljátok :)


Bundle Monster Social Media:
Website: www.bundlemonster.com
Facebook: www.facebook.com/bundlemonster
Twitter: www.twitter.com/bundlemonster
Pinterest: www.pinterest.com/bundlemonster
Instagram: www.instagram.com/bundlemonster
Google+:  plus.google.com/+bundlemonster808
Youtube:  www.youtube.com/user/bundlemonster



Neked hogy tetszik ez a kollekció?

6 megjegyzés :

  1. Nagyon jó paletták ezek is, szinte mindegyiken van olyan minta, ami tetszik. A manikűrök fantasztikusak lettek, nem is tudok választani!! ((-: Bár ha egyet lehet választani, az első, azt hiszem az alap miatt!

    VálaszTörlés
  2. Szuper jók ezek a paletták! Az első manid a kedvencem tőled,de szokás szerint mindegyik csodás lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű manikűröket alkottál, nehezen tudnék választani, hiszen még a számomra érdektelen mintákból is kihoztál valamit, amit szeretni tudok :)

    VálaszTörlés
  4. Mesések a manikűrjeid. :) Élveztem már Instán is nézegetni őket. :)

    VálaszTörlés
  5. Hú de jók a manikűrök, mindegyik tetszik, egyszerűen választani sem tudnék, még 3 kedvencet sem, mind csodálatos, főleg a különböző technikák tetszenek!

    VálaszTörlés
  6. a Galaxy mani valami eszméletlen jó lett <3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!