2016. április 14., csütörtök

Cupcake polish-Berry good looking





Sziasztok!

Első Cupcake polish lakkom hoztam mára,nagyon különleges lakk,amihez egy kis történet is fűződik.
Eleinte ez a lakk nem tetszett nekem,mondhatni elég "bazáros" feelinget éreztem az interneten található képek alapján,másodsorba nem vagyok nagy lila körömlakk fanatikus,így ez a két nyomós ok elég is volt arra,hogy ne fogalkozzak vele.
Ágival,amikor pont erről a lakkról beszélgettünk (mert hát neki NAGYON tetszett/tetszik),mondhati bogarat ültetett a fülembe. Minél több képet néztem,annál jobban elkezdett érdekelni,és megrendeltem.
A lakk szemkiverős holó napfényben,de árnyékban sem lehet elmenni szó nélkül mellette.
Az ecsete a Zoyáéhoz hasonló,engem nem zavar,sőt talán ezzel picit precízebben tudok festeni.Egy rétegben is fed,én kentem rá megszokásból még egy réteget,amit egyből fedőlakkal fixáltam.
 

Erősebb megvilágításban



 
Választott mintám az Überchic 06-1-ről vettem,és csak két körmömre nyomdáztam fel.





Hihetetlen szép ez a lakk,nekem minta nélkül tetszik leginkább.
A nyomdázás alá ajánlott fedőlakkot kenni,mivel elszínezi a mintát,lemosáskor sem volt probléma,szerencsére nem fogta be a körmöm :)



Neked tetszik ez a lila körömlakk?



2 megjegyzés :

  1. Csodásan áll Neked ez a lakk!! Szép manikűrt alkottál, az ilyen lakkok valóban szépek minta nélkül is, de így még szebb, hogy két körmödre nyomdáztál. (-: És köszönöm a megemlítést. (-: Én az egyik legszebb lakkomként tartom számon, ha nem a legszebbként!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon szép, a fehér minta remekül megy hozzá! Úgy vagyok ezzel a bazáros dologgal, hogy sokban függ a körömformától meg a fotótól is, hogy kin hogy néz ki egy lakk.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!