2016. április 7., csütörtök

Napraforgós manikűr


Sziasztok!!!


Tudom,még nincs itt a napraforgó szezonja,de muszáj volt kipróbálnom a CbL lakkot :D
A lakkot akciósan vettem a Nailland oldaláról,mivel egy erőteljes narancsságra,per pill. csak és kizárólag manikűrbe építve tudom elképzelni magamon.
A lakk a 2015 Halloween duo egyik darabja ( a társa sem elhanyagolható),All Jack'd up egy csodás narancssárga,a képen nem tűnik erőteljesenek a színe,de élőben nagyon intenzív.Talán annyi csalódás volt benne,hogy 3 réteges,az első réteg szinte nem is látszott a körmeimen.
Egyenlőre sok lenne minden körmömre ez a lakk,így felhasználtam mellé egy Sugar Bubbles nyomdapalettát,amit tesztre kaptam,amin napraforgó minták vannak.A manikűrbe belecsempésztem egy nude holot,mégpedig egy Shaka lakk személyében.
A paletta nagyon szuper,nem is kell nagyon hosszasan ecsetelnem ezt,szépen kidolgozottak a minták.


És a végeredmény:






A nyomdalettát felhasználtam egy másik manikűrben is ,amit majd legközelebb megmutatok :) :D





Neked tetszik ez a manikűr?

8 megjegyzés :

  1. De jó ez a narancsos lakk!! A nyomdapaletta magában villanyozott fel, na de a színes nyomdaminta, az igen, nagyon vidám lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper,hogy tetszik,köszönöm :) Tényleg jók a Sugar Bubbles paletták,én nagyon szeretem őket :)

      Törlés
  2. Úgy örülök, hogy látom rajtad ezt a lakkot, én is annyira szeretem, de sosem tudom, mit csináljak vele, mert ahogy te is írtad, magában azért kicsit erős. :D Nagyon cukik lettek a napraforgók! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Edina,örülök,hogy tetszik a manikűr :)
      Önmagában valóban nagyon tömény lehet (mondjuk nyáron megnézem majd milyen), max. marad a manikűrbe építve :)

      Törlés
  3. Csodás lett ez a manikűr!! A lakk is szép, szerintem nyáron már jobban el tudod majd képzelni önmagában is. A paletta is nagyon tetszik, örök kedvenceim a virágmotívumok. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont erre gondoltam,hogy lehet jobban fog kinézni nyáron,ha kicsit barnább vagyok :D Ne is mondd,nekem is gyenge pontom a virágminta,komolyan ha lehetne választani csak ilyen és geometrikus palettákat tartanék itthon :D

      Törlés
  4. Nem bírom a narancssárgát, de ebben a formában, ahogy nálad látom, el vagyok tőle bűvölve!
    Ez az kérem, a tökéletes narancs manikűr!
    A lemez is szuper.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik azért :)
      Hát,sokáig én sem szerettem a sárga lakkokat,a narancsot főleg nem,de a blog miatt sokat változott az ízlésem :D (már csak az arany színű körömlakkokkal kell barátságot kötni :D )

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!