2016. május 1., vasárnap

Inspirációs manikűr


Sziasztok!



Svetánál láttam egy nagyon szép,illetve ötletes manikűrt,amit elkészítettem a saját verziómban.
Az eredeti manikűr EZ ami 60mps videó formájában is megtekinthető,itt elég jól látható mit hogy kenjünk fel,én személy szerint örülök,hogy instán már hosszabb videók is megoszthatóak.

Nálam az alap az Il Était un vernis-Chardonnay volt,ami egy világosszürke lakk,millió arany pehellyel,igazán szuper kis nail art alaplakk.




Erre véletlen azonnal kentem a matt fedőlakkot,két köröm után esett lett,hogy valójában ezt a nyomdázás után kell alkalmazni :D Mielőtt ismét kapott volna egy adag fedőlakkot,gondoltam lefényképezem,hogy a Chardonnay milyen jól néz ki matton.


Utána nyomdáztam a Bundle monster S111 palettáról vett mintákkal.


Matt fedőlakk után a videóban látható módon kentem fel a latexet,majd fekete lakkot kentem az egész manikűrre.Ezután lehúztam óvatosan,szépen lejött a latex,de tényleg óvatosan kell lehúzni,mert felszedheti a lakkot.
Utána pontozóval arany pökköket készítettem,lekentem fedőlakkal,és kész :)
Nekem tetszett nagyon ez a manikűr,nem szokványos,mégis igencsak látványos :)




Neked tetszik az én verzióm?

11 megjegyzés :

  1. Valami hasonlón már én is régóta töröm a fejem, és bevallom, most, nálad látom először ezt a technikát megvalósítva. Csodálatos lett a végeredmény, az első fotó láttán el sem tudtam képzelni, mire számítsak, aztán görgettem lefelé, szívemhez kapkodtam a mattított alaplakk láttán önmagában is, aztán még lejjebb-jó, mondom, oké, nyomda, semmi izgi, aztán mint a villámcsapás, bumm jött a kész mű fotója, és totál készületlenül ért!
    Imádom ezt a manikűrt!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! A mattított fedővel is nagyon jó ez a lakk. Ezt a technikát tutira kipróbálom majd.
    Én is mostanában kezdek beleszeretni a márkába, most lett hirtelen néhány színem belőle és egyik szebb, mint a másik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem az IEUV lakkokat. Hihetetlen különlegesnek érzem a lakkos piacon, és marha jó minőségűek....

      Törlés
  3. Nagyon szép kis műremek, nekem valahogy sok is, de a színek nagyon tetszenek a sima nyomdázással.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy azért tetszik :)

      Törlés
  4. Beautiful base colour and perfect stamping! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!