2016. május 5., csütörtök

Virágos minta


Sziasztok!

Amikor kézhezkaptam a Blueberry nyomdapalettát,ez volt az első vele készült manikűr.
Mivel a virágminta nagyon tetszik ,és készítettem vele már egy másik manikűrt amit ITT láthattatok,gondoltam megosztom ma ezt a másik fajta verziót :)

Egy lila lakkot használtam a mutató és a hüvelykujjamra,ami a China glaze-Gothic lolilta( régi lakk de tökéletes azóta is ),egy félmattra száradó 2 réteges lila lakk,mellé egy fekete lakkot kentem fel,csak a kisujjamra.A többire radial gradient került,fehér világos lila és sötétebb lila segítségével,erre Konad fekete nyomdalakkal nyomdáztam.A képen tűnt csak fel,hogy a China Glaze-Fairy dust bizony szépen elkente  a mintát....




Nos,nekem a végeredmény eléggé tetsztett,sajnálom viszont,hogy a Fairy dust elkente  anyomdázást egy helyen :/

A nyomdapaletta ITT elérhető,szívből ajánlom :) (már szettben is elérhetőek ) :)




Neked tetszik ez a fajta verzió?

17 megjegyzés :

  1. Nagyon szép, tetszik ez a minta! Nekem annyira nem bírják jól a CG lakkok, mindig fel kell őket rázni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,ezt korábban is beszéltük már,nekem is van pár,amit rázogatni kell. én viszont szeretem ezt a márkát,nekem pl. a Dior lakk is szétválik egy idő után...

      Törlés
  2. Ez a lila is valami elképesztően szép (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett :-) és nem is látszódik, hogy elkenődött...!
    Nit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh,köszönöm szépen,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  4. Nem látszik az elkenődés, csodálatos szépségű manikűr! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  5. Csodás lett, és lila. :D Nem tűnik fel szerintem sem, hogy elkenődött a nyomda, nagyon szép a fedőlakkal. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hoyg neked is tetszik :)

      Törlés
  6. Ezt a manidat már instán is megcsodáltam. Gyönyörű lett! ❤

    VálaszTörlés
  7. I simply love floral manicures and this one is amazing! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!