2016. június 23., csütörtök

Cupcake polish-Cocoon


Sziasztok!


Elég keserű szájízzel írom ezt a bejegyzést,őszintén nem is akartam pötyögni erről a körömlakkról,de ha már befényképeztem a manikűrt,gondoltam teret adok az érzéseimnek.
Hónap elején írtam a Cupcake polish-Time to fly lakkjáról ITT,amiben ecseteltem,hogy a Cocoon semmilyen hatással nem volt rám az üvegben.
Mivel imádom a naranccsárgát,vásárláskor meggyőztem magam,hogy ez a szín tetszeni fog nekem idén nyáron.

A lakk 2 rétegben fed,lineáris holó,és rettenetesen nem tetszik magamon. :( Írtam azt is,hogy vásárlás terén megfontoltabb vagyok,mint korábban,hihetetlen módon csalódtam magamban,hogy azt hittem talán ez a szín nekem jól áll,hát sajnos nem!!!Van egy hasonló lakkom a Jade-Uau ,hát vele is ilyen "nem,nem tudom tetszik-e,nagyon NEM" érzéseim vannak.Tehát ebből levonhatom azt a következtetést,hogy impulzus módon vásároltam!!!!!! :(

Arra is gondoltam,hogy az adott nap nem volt aktuális a Cocoon-nak a körmeimen,tehát még mielőtt túladok rajta adok neki egy esélyt,valamikor a távoli jövőben :D,ahhoz túl drágának tartom,hogy a polcomon porosodjon.




Erre került egy igencsak elbaltázott double stamping (kíváncsi vagyok kinek szúr majd szemet a hiba :) ),a mintát a Sugar Bubbles SB040 palettáról választottam.




Összességében, tartósság szempontjából biztos Cupcake minőségű a lakk,én lemostam még aznap,annyira idegennek éreztem! :/ :( :( szüpp szüpp :(




Neked tetszik ez a naracssárga csoda???

8 megjegyzés :

  1. Sajnálom, hogy ennyire nem jött be!! )-: Lehet, hogy nem pont a bőrszínedhez illő, de talán, ha barnulsz, hátha...... Én nagyon szeretem ezt a lakkot, örülök, hogy megvettem! Szerintem szép lett a nyomda, és hát nem jövök rá a hibára......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyunk egyformák,de jó ez így,számomra felesleges pénzkidobás volt amit mondjuk más ,szebb lakkra is költhettem volna :D
      Lakkhoz barnulni nem fogok, inkább túladok rajta ;)

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a lakk! Szerintem jól áll! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De,jó,hogy neked tetszik :) Köszönöm :)

      Törlés
  3. Szép ez a lakk nagyon!
    De megértem a dilemmád, az én bőrszínemhez sem passzolna. Nyáron viszont önbarnítok, ami az én bőrömnek sárgás színt ad, így ilyenkor jól állnak a sárgás színek is :)
    Nagyon sasoltam, de nem látom a hibát a nyomdázásban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ott van a hiba pedig :D
      Én elég régóta nem napozok,persze a kezem/karom éri a nap ez elkerülhetetlen azért,de szerintem így sem fog tetszeni ez a lakk magamon :( Lehet felkenem nyár végén,ki tudja,változik az ízlésem,és kedvenc lakkom lesz (mondjuk per pill kétlem :D )

      Törlés
  4. Pedig nem rossz a színe, jó a fekete-fehér mintával is, még több is látszódhatna a lakkból. De hát ha nem tetszik, nincs mit tenni, bár én már szerettem meg később lakkot, meg hát fel tudod használni manikűrben, ha nem is alapként.
    (A fehér csík a hiba?)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,a fehér csík a hiba :D
      Persze,erre én is gondoltam,hogy ki tudja,beépítve manikűrbe tetszeni fog..

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!