2016. június 8., szerda

Cupcake Polish-Time to fly


Sziasztok!



Cupcake polish-Berry good looking után két taggal bővült a lakkos készletem,CP fronton.. A legutóbbi Butterfly kollekció már a nevél is levett a lábamról (imádom a pillangókat ) így elég nehéz volt leredukálni a vásárlási lázam,csak két lakkot engdetem meg magamnak.

A 6 színből álló kollekcióban leginkább a zöld ( Little butterfly) nyerte el nagyon a tetszésem,a Cocoon és a Time to fly,utóbbi kettőt meg is vettem.A nyárra gondolva esett e két lakkra  a választásom.

Bevallom,a Cocoon nem váltott ki heves érzéseket bennem,olyan semleges,helyette most úgy érzem a zöldet kellett volna megvennem.Lehet kicsit elhamarkodottan ítélkezek felette,mert még nem kentem fel,egyszerűen csak ide-oda tologatom az asztalon,halogatom,hogy a körmeimre fessem,érdekes,mert sok swatchos képen órákig képes voltam csillogó szemekkel bámulni,és alig vártam,hogy magaménak tudhassam.

A Time to fly-ban biztos voltam,hogy nekem találták ki,erős magenta lakk lévén,lineáris holót kapott,na nála pont megvolt a bizsergés,ahogy a körmeimre pillantottam.
A lakk két rétegben fed,nagyon jól pigmentált.




Egy virágos water decals-t használtam hozzá,G103 amit nem találtam már a Bornprettystore kínálatában.







Neked elnyerte a tetszésed ez a lakk?

5 megjegyzés :

  1. Gyönyörű lett, de én most úgy érzem, hogy a matricával, vagy a rózsa mintával érte el nálam a kellő bizsergést :) Kicsit hasonlít az a england crown of thistles lakkra, nem? De lehet, hogy rosszul látom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm nekem az AE lakk nincs meg,nézegettem képeken,szerintem az alapszín hasonló,viszont a holó nem.
      Élőben elég vibráló ez a szín,igazi nyárias :)
      Örülök,hogy neked is tetszik Andi,köszönöm :)

      Törlés
  2. A lakk különleges fémes fényű szépsége engem nagyon magával ragadott, remélem jól látom ezt a jelenséget :)
    Csodásak a fotók, és a rózsamatrica valóban jól illik ide. Számomra mindig kellemetlenül érint egyébként, hogy az ehhez hasonló matricák felületében (persze csak közeli fotókon) látom a felbontás pöttymintázatát, ami az összképet picit rontja. Szuper, hogy erre is figyeltél, és tökéletes fotóanyaggal örvendeztetted meg az én bogaras szememet is! :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,elég zavaró a pixel a vizes matricákban :D Mielőtt vágtam volna a képeket,pont ezen nevettem,hogy full zoom-on mennyire kijöttek a pöttyök :D :D
      Örülök,hogy tetszik a manikűr és a lakk is. Köszönöm :)

      Törlés
  3. Nekem nagyon tetszik ez a lakk! Mostanában fura módon nagyon bejönnek a lila lakkok,pedig régen ki nem álltam ezt a színt. :) Szuper jól illik hozzá a rózsás matrica. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!