2016. június 16., csütörtök

Egyszerű manikűr



Sziasztok!


Egy bő hónappal ezelőtt készítettem ezt a manikűr,amire az egyszerűség a jellemző.
 
Néha,nagyon néha nem igazán sok kedvem illetve időm van bíbelődni,simán önmagában egy körömlakkot valóban nagyon ritkán viselek,így egy kis mintát belecsempészek..Megtaláltam a water declas dobozomat is,kár,hogy háttérbe szorult, mivel ezekkel a mintákkal is roppant gyorsan elkészíthető egy manikűr.
 
A manihoz 3 körömlakkot használtam fel,illetve a mintákhoz másik kettőt.A lakkok a következőek voltak: CBL-Caviar Wishes and Keanu Reeves Dreams,High School was Rough man,Opi-You're so vain-illa.Az Opira került a nyomdaminta,amit a Bundle monster 423-as palettáról választottam. A kis háromszögeket holo lakkal töltöttem ki,Cbl-All Jack'd up,High School was Rough man és egy Pupával.





Tetszett az egyszerűsége,a színek,a minta,hétköznapokon szívesen viselek mostanában egy picivel visszafogottabb manikűröket!
-Jelenleg semmi sincs a körmeimen,mert szombaton lesérült 2 ujjam a jobb kezemen( az egyik ujjamon konkrétan a cuticle-ba vágtam bele) ,3 körmöm emiatt rövidebb is lett :/ :(
 
 
 
Elnyerte a tetszésed a manikűr? :D



2 megjegyzés :

  1. Jaj, sajnálom, én akkor is ki szoktam lakkozni a körmöm, ha rövidre van vágva.
    Tetszik a manikűr. Többnyire csak neten csodálom a bonyolultabb alkotásokat, mert munkában azért megnézik még az élénkebb lakkozást is, szóval ennyire színeset nem szoktam, nekem ez sem "egyszerű" :) Gyönyörűek a CbL árnyalatok!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!! A színek a minta; nagyon tetszik. (-: Hát, újabban én is valami hasonlót árzek. Valahogy mostanában nincs kedvem nekem sem bonyolultabbat alkotni, sőt a múltkor majdnem díszítés nélkül is hagytam a lakkozást..

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!