2016. június 30., csütörtök

Il Était Un Vernis-Crazy little thing



Sziasztok!


Egy csodaszép középlila lakk,egy lehetelletnyi holóval,változó színű pelyhekkel,nem is lehet más,mint az IEUV-Crazy little thing.

Korábban már írtam a kollekció másik csodaszép darabjáról,úgy érzem ez most übereli azt is.A legeslegkíváncsibb a harmadik,és egyben utolsó lakkra leszek amit ebből a kollekcióból szereztem be,direkt őt hagytam meg utolsónak,de erről majd a jövőben lesz csak poszt.

A Crazy little thing nem kifejezetten nyárias szín,különesen nem zavar,egy esti beülős csajos dumcsizós partyhoz nagyon jól jöhet,én biztos ezt a lakkot venném elő.
Elég gyorsan szárad a két réteg,fedőlakk kell rá,mert akkor érvenyesülnek leginkább a pelyhek.

A lakkot 3 körmömre kentem fel,két másik körömre water marble került,nem a megszokott minta,olyan hatása van,mintha valami fagylalt lenne.
A water marble-hoz egy fekete,egy közepes lila lakkot és egy világos lila lakkot használtam fel.







Nekem ez a fajta kompozíció nagyon tetszett,az Il était un vernis nagyon különleges,ehhez hasonló lakkom még nem volt,örülök,hogy az enyém lehet.




Neked tetszik ez a lakk illetve a kész manikűr?

5 megjegyzés :

  1. Fú de jó! Ez nem sötét, szóval miért ne lehetne nyári? Kentem fel én is sötétzöldet pár hete, nyár ide vagy oda :) Csak a lakkos blogok óta tudom, hogy van olyan, évszak szerinti lakkozás, addig eszembe sem jutott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem vagyok évszak lakkozó,nyáron is viselek fekete körmöket. Inkább már a neon és a vidámabb,világosabb színek felé próbálok oreintálódni,megkívánja a blog (erre gondoltam,hogy van akinek ez már nem nyárias szín...) :)

      Törlés
  2. Nagyon szép ez a lakk a minta különösen tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a lakk! (-: Engem sem zavar nyáron az ilyen szín, és hát ugye a lila a gyengém. :D A water marble is csodás lett!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is tetszik ez a szín,szerintem is simán jó nyárra is. :) A water marble ismét csodás lett!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!