2016. június 25., szombat

Neon manikűr


Sziasztok!

Korábban már írtam,eddig egyetlen egy neon manikűrt készítettem,most eléggé kezdek rákapni,nyár meleg,színes ruhák,szóval nekikezdek ezek gyártásának.

Pár hónappal ezelőtt megkeresett egy Bornprettystore hasonmás oldal a Harunouta,-nézelődve felfedeztem pár manikűröm is-,hogy választanék-e az oldalról pár terméket tesztre.Szerencsére nem volt megkötve mit (tehát nem csak az új termékek között keresgélhettem),így megakadt a szemem a Hehe palettákon,valószínűleg,ha ezek nem lettek volna,visszautasítottam volna az ajánlatot.Mivel a Ladyqueen oldalon is vannak Hehe paletták,kicsit szkeptikus voltam,hogy fake palettát kell ismét tesztelnem (már ha elfogadom az ajánlatot),szóval alaudtam a dologra pár napot.Youtube-on követek egy lányt,aki pont az oldalról választott Hehe palettákat tesztelte,pont úgy néz ki mint amit már vásároltam a Neejolie oldalról,ergo nekem eredetinek tűnik.....Ezek után bolíntottam a dologra.

Az oldal mellesleg japán,amikor megláttam befontam a hajam,állandóan fordítgatni kellett ,hogy hova is kattintsak,a kommunikáció angolul zajlik,a rendelés igazolása viszont már japánul érkezik.

9 Hehe palettát választottam,amik nem is olyan régen érkeztek meg,pontokból vásároltam még 7-8-at,most az újakra is lecsaptam,a teszttermékek elég gyorsan megérkeztek.


Visszatérve a mai manikűrhöz a Hehe 081-ről választottam  a water spotted szerű mintát,amihez egy neon alapot használtam.A paletta nagyon jó minőségűmezerszer jobb mint a fake Aliexpresszes.
A lakkokat szivaccsal vittem fel egy fehér alapszínre,és a következő lakkokat használtam:Dance Legend-822,Orly-Beach cruiser,Glowstick,Skinny dip.







Idei első manikűrnek imádtam,alapból nagy kedvencem a neon,azt sajnálom,hogy a képeken nehéz visszaadni ezt a szépséget.


Ha vásárolni szeretnétek az oldalról a MDOT10 kóddal 10% kezdvezményt is kaptok :)





Neked tetszik a water spotted jellegű manikűr?
És a neon lakkokal hogy állsz idén??



9 megjegyzés :

  1. Wow, ez fantasztikus lett! Bár igazából szinte az összes manikűrödre ezt tudnám írni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy,köszönöm szépen,hogy így gondolod :)

      Törlés
  2. Csinos lett, én is kenem már a neon lakkokat rendesen :) Az oldal átvette a manikűrödet, vagy félreértettem valamit? Odakattintottam én is, huh, nem semmi, hogy nekiálltál fordítani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ismertem az oldalt, amikor nézelődtem pár paletta alatt volt manikűröm. De futottam már bele ebay-en is. Csak azért említettem meg, mert furcsa volt, Bps oldalon megszoktam már, néha meglepődök,hogy a saját kezem köszön vissza :D

      Törlés
    2. Lelopták a képet, majd honorálták? :) Végülis manikűrben látni egy mintát sokkal csábítóbb, mint csak úgy nézegetni őket, 90%-ban így vettem lemezt. Legalább a vízjelet rajtahagyták, hogy idetaláljanak, akik szép manikűrt akarnak látni?

      Törlés
    3. Szerintem ez úgy működik, hogy a Bps-ről veszik a képeket (vagy instagramról) amiket megosztok ott. A vízjel megvan mindenhol, engem ,amúgy nem zavar ám.;)

      Törlés
  3. Nagyon jól sikerült ez a mani!! A water spotted technika egyébként is nagyon tetszik, így ez a minta is, igazán nyárias lett!! (-:

    VálaszTörlés
  4. Ahh ez a színkavalkád csodálatos! És ez a minta zseniális hozzá.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!