2016. június 3., péntek

Snake skin nail art


Sziasztok!

Egyik este azon gondolkoztam,milyen szuper lenne kígyóbőrhöz hasonló manikűrt készíteni.
Ehhez a Hehe 076-os palettán van is minta,csak az alapszínben nem voltam biztos.Először azt képzeltem el,sima zöld lakkot kenek fel,majd a nyomdamintára fóliát fogok nyomni,így színes és csillógós lesz,olyan amikor a kígyó bőre megcsillanik a napon,majd ezen is változtattam gyökeresen.
Az alapszín a CbL-Bananas and Kripsy kremes are better than HBO lett,foltokban szivaccsal felvittem a High school was Rough man-t,és erre került a fekete nyomdaminta.
Egyetlen hibája van a nyomdapalettának (amúgy makulátlan a minősége),hogy kicsik a minták,így forgatni kellett,hogy ne lógjon bele a virágminta.

Forrás:http://aiyoohehe.com/products/the-plaids-florals-collection-073-084  






Összességében elégedett vagyok,szerintem elég jóra sikerült.




Neked hogy tetszik?

4 megjegyzés :

  1. Szerintem jól eltaláltad, az alapszínt is! (-:

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik, azt hittem, valami futurisztikus alkotás, de aztán olvastam, hogy kígyóbőr. Az állatmintát nem szeretem, de ezt viselném, főleg a szinte világító zöld miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyasmi nem? A párom azt mondta,olyan mint valami internetes dolog :D Tehát lehet benne valami :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!