2016. július 23., szombat

Azték/Maya manikűr


Sziasztok!


Vannak olyan napok,amikor csak Azték mintákat akarok látni!De komolyan,ruhában is,akkor ezt a körmömmel kombinálom,és imádom!
/Ha az Azték érdekességekben gondolkozom,leginkább az Azték napkő,az -Ötödik Nap szimbóluma-,fogott meg,különlegesnek tartom,azt ahogy anno ezek az emberek vélekedtek a világról.A naptáruk szerint a világ véget ér(t) 2012-ben,ahogy nézem sikerült túlélni./

Nos,a mai manikűrnek semmi köze a Napkőhöz,csak érdekességként írtam róla pár sort.
Alapszín egy sárga gradient lett,már önmagában is nagyon tetszett.
Kedvelem a sárga színt,ruhában kevésbé (tegnap akartam venni egy felsőt,tökre cuki cicás mintás volt,de kanári sárga,így lebeszéltem magam róla),körmömön szívesebben viselem ezt a színt.



Fehér alapra vittem fel a színeket,majd as Héhé 077-ről választottam a mintát.






6 napig viseltem a manikűrt,fájt a szívem a lemosáskor.Egyszerű mégis nagyszerű,elkészítésén újra elgondolkoztam,még akkor is,ha nem szoktam ismételni egy-egy manikűrt magamon rövid időn belül. :)





Neked hogy tetszik?

1 megjegyzés :

  1. Nagyon szép a manikűr! Tudom, sokan szeretik az azték mintát, nekem még nincs ilyen cuccom, de hát későn kapcsoló típus vagyok.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!