2016. július 6., szerda

Manikűr,Essie lakkokkal.


Sziasztok!

Nos,biztos láttátok már,hogy a Nailland kínálatában elérhetőek az Essie lakkok,gondoltam készítek egy manikűrt két lakkal,amik a polcomon porosodtak elég régóta,nagy örömömre nyertem vele a Nailland instagram oldalán :)

Elég kevés lakkom van ettől a márkától,valahogy mindig kiestek a látószögemből,ezekhez valamilyen akció keretein belül jutottam,vagy a Fragranced direct oldalról vásároltam,ahol igencsak kedvező az ára. (van mágneses Essie is!!!)

Régebbi lakkok ecsete vékony,állaguk elég folyós,számomra nehéz volt kezelni egy bordó lakkot,ami egy mozdulattal befolyt a cuticle alá.Az újabb szériás lakkok ecsete már hajaz a Rimmeléhez,állaguk sokkal jobb,jobban pigmentáltak.

Két lakk amit kiválasztottam egy kék,2 rétegben fed,Avenue maintain,2013-as tavaszi kollekció darabja volt. A lakk semmi extra,sima krémes kék,viszont nyárra tökéletes választás.Ez a fajta kék nagyon tetszik magamon.
A másik lakk 2012-es tavaszi, a Tour de finance nevet kapta,egy pink alapszínű,lilás shimmer,ami már legalább 3 réteget igényel-legalább-.
A középső és a gyűrűsujjamra ezek mixét "pamacsoltam" fel,mégpedig úgy,hogy egy nyomdapárnára pöttyözgettem mindkét lakkból,majd egy fehér alapra mintha nyomdáznék,felvittem.






Hehe 066 palettáról választottam a mintát,amit egyszerűen imádok! Elég érdekes megoldást választottam a mutató és a kisujjamra,ahova csak egy vonal került,ami kettévágta a kék lakkot,a másik felét a pink lakkal egészítettem ki.








Összességében a lakkok tartósak,számomra Opi minőségűek,árban is ezen a szinten mozognak.Ha van olyan darab ami igazán megfogott benneteket,érdemes beszerezni :) :)



Van Essie lakkod?Ha nincs,kipróbálod?


8 megjegyzés :

  1. ...bellissime nail art...splendidi colori!!!
    ...ciaooo...lu!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grazie mille.Sono contenta che ti piace :) baci

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a mani, nagyon különleges :o

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,örülök,hogy neked is tetszik :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett, már az instán is néztem. (-: Ez a technika is az, amit már rég elhatároztam, hogy kipróbálok..... De mindig háttérbe szorul. Nagyon ötletes a két "szélső" ujj megoldása!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh pedig megnézném rajtad!!!Tökre jó,mert két szín keverésével születik egy harmadik (itt pink és kékből lila lett). Szerintem mindenképp próbáld ki,egyszerű és nagyon mutatós.

      Törlés
  4. Nagyon szépek, főleg a kettévágott minta tetszik! Annyira nem vonzanak az Essie lakkok, sima krém lakkban van olcsóbb is. Persze ajándékba elfogadnám, de egyik sem fogott meg, amikor a Nailland oldalát böngésztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,én is így vagyok,hogy krém lakkból választok inkább mást.Talán ezért sincs sok Essie lakkom...

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!