2016. július 8., péntek

Pálmafák


Sziasztok!!



Ha nyár,akkor sem szegi kedvem egy-egy sötétebb lakk,sőt,én előszeretettel hordom ezeket ugyanúgy mint télen.
Mai napra egy mágneses lakkot választottam,a Kiko 707 Antracite ami egy nagyon sötét szürke,már-már fekete.
A lakkot fekete alapra kentem fel,mellesleg enélkül is fed két rétegben,de mágnesezés után nem lesz olyan szép,mint várnám.
Cat eye után látszik igazán a szürke oldala,nagyon szép,a sötétszürke oldala feketévé változik. (Nem elhanyagolható,hogy van pár másmilyen formát képző mágnesem,azaz csíkos,spirál,csillag alakú,nem csak a Cat eye,de nem merem őket használni,lehet a mostanában menő Cat eye mellett eltörpülnének???!).

Azt sajnálom,hogy ez a lakk már nem elérhető a Kiko-nál,én még akciósan vásároltam belőlük nyomdázáshoz.Néha ezt sem értem a Kiko-ban,hogy miért szezonálisak egy-egy lakkok? (PL. holografikus!!!!!!)




A Bundle monster BM-S303 palettáról választottam ki a pálmafás mintákat,amiket Mundo de Unas-Barbie és egy Bps nyomdalakkal nyomdáztam.A Bps lakk számát sorry de nem tudom,mert tesztre kaptam és nem is volt rajta cimke :(








Imádtam ezt a manikűrt,a pálmafák miatt abszolút kedvencem volt :)
Igyekszem a Kiko mágneses lakkokat sűrűbben használni,főleg ha érdekel benneteket egy-egy szín,bejegyzés formájában megmutatom.



Tetszik ez a sötétebb manikűr így nyáron?

1 megjegyzés :

  1. De jópofa :) Nekem tetszik a sötét lakk, egyedi lett a színes pálmafákkal. Rajtam most az AE Dragon van, az sem kimondottan nyári lakk. De remekül illik a zöld szoknyámhoz.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!