2016. július 19., kedd

Pillangós manikűr


Sziasztok!


Én és a pillangók szoros kapcsolatot ápolunk,és ezt szívesen megjelenítem a körmeimen.
Valahogy a pillangók és a szitakötők látványa megnyugtat,imdáom nézegetni őket,régebben komolyan foglalkoztam a pillangókkal,életükkel,olvastam róluk millió és egy könyvet.
Tegnap este az erkélyen mélázva,csodáltam a legnyugvó napot,és a felhők olyan színben pomáztak,hogy muszáj volt megörökítenem.Akkor figyelmes lettem egy szitakötőre,aki végig a társam volt,a szárítón tisztogatta magát,figgyet hányva a lenyugvó napra,és rám is,nem zavarta az objektív,amit szinte már a szemébe toltam.Elég sokaig ott maradt,akkor repült el,amikor szinte korom sötét lett.




Kis szösszenet után a manikűrről.
Cici&Sisi 07-es palettán van egy nagyon szép pillangós minta,ezt használtam fel.Az alap ismét egy gradient lett,amihez: világoszöld,citromsárga,narancssárga,halvány pink és  halvány lila lakkokat használtam fel.
A mintát decals formájában csináltam meg,a közöket fehér akrilfestékkel töltöttem ki.
A kész manikűrre a China Glaze-Fairy dust lakkot akartam felkenni,de nem találom,foglamam sincs hova raktam :(
A végeredmény nagyon tetszett,mivel ezt a manikűrt korábban készítettem,így múlt időben tudok beszélni róla.Azt hiszem szívesen elkészíteném most is :)






Kedveled a pillangókat illetve az ilyen manikűröket?

5 megjegyzés :

  1. Csodálatos! Szerintem jobb holozás nélkül, bár csak a lepkéken jól mutathat. Minden rovart szeretek, ami nem csíp :) A szitakötőknek a színe gyönyörű.

    VálaszTörlés
  2. nagyon szuper manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, nagyon tetszik!! (-: Szeretem a pillangókat, szitakötőket is tanulmányozni.

    VálaszTörlés
  4. Szokás szerint nagyon gyönyörű lett (: Valami jó kis denevéres nyomda jól jönne nekem is :P

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!