2016. július 30., szombat

Színes manikűr


Sziasztok!

Újabb water marble,már ne is mertem ezt a címet adni a bejegyzésnek....Unjátok már? :D Én még szerencsére nem untam rá,sőt próbálom fejleszteni ezt a technikát,és egyre ügyesebb lenni benne.

Most egy kicsit színesebb,nyárisabbat képzeltem el,ehhez pink sárga kék lakkokat ismételtem,majd egy csepp lilát is belecsempésztem,a gyűrűsujjam lett a kedvencem.



Fekete Konad lakkal nyomdáztam egy mintát,amit az Überchic 6-02 palettáról vettem.
A minta csepp (???) formájú,nekem nagyon tetszik,viszont agyf…szt kaptam,amikor megláttam,hogy a mutatóujjamon lévő minta megcsúszott.Kedvelem a clear stampert de na,néha nem is olyan egyszerű a használata mint az gondoltam volna.... :/
Igazán kellemes ez,amikor water marble-ra készítek mintát,és nem lesz tökéletes,hát semmi kedvem nem volt újrakezdeni (csak ezt az egy ujjamat sem) ugye megértitek....Szóval a manikűr így maradt,egy kis hibával mégis napokig hordtam.







Elnyerte a tetszésed a manikűr???
Téged zavar egy icipici hiba is a manikűrödben? -lemosod vagy hordod úgy? - :)

4 megjegyzés :

  1. Sajnáltam volna elfedni ezt a szép mintát, annyira jó színes magában is. Nekem kicsit keményebb az átlátszó nyomdázóm, szóval passzítom, aztán görgetem jobbra és balra és igen, ha elcsúszik a minta, az idegroham. Emiatt ritkán használom, inkább belövöm a mintát, de ez csak a kis MoYou mintákkal megy jól, azokat nekem találták ki. Ha ennyire nem feltűnő a hiba, mint nálad, akkor szoktam hordani egy napig a manikűrt, ha hétvége beleesik, akkor több napig is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ez a bajom,hogy keményebb :/ Már néztem alternatívát,valami puhábbat,lehet kicsit nagyobb is kéne nem tudom...
      Maximalista vagyok,és próbálok belőle lefaragni,néha megesik,hogy megcsúszik a minta,de ezért sajnálnám lemosni a kész manikűrt,szóval inkább viselem így,mint mondjuk félig megkopott körömlakkot :D (blőőőh)

      Törlés
    2. Nekem is a halálom, ha kopik a lakk, akkor inkább legyen csupasz a köröm vagy színtelen lakkos.

      Törlés
  2. Az idegroham ismerős, de nemrégiben rájöttem, hogy ha vaskosabb átlátszó fedőlakkal fedem az alapot nyomda előtt, akkor ha bakizok, egyszer, néha kétszer is (!) le tudom finoman mosni a nyomdamintát anélkül, hogy az alap megmekkenne.
    A China Glaze Everglaze alkalmas erre a feladatra, és az Essence The Gel Top Coat is, ez utóbbiról egynél többször azért nem mernék nyomdamintát lemosni.

    A mani egyébként gyönyörű, és dehogy unalmas, soha nem unalmas profi, szép látványban gyönyörködni! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!