2016. július 21., csütörtök

"Wifi" manikűr


Sziasztok!


A Cici&Sisi Fun stuff 32-es palettán vicces minták találhatóak meg,köztük a Wifi jel is.
Mivel eddig nem használtam ezt a nyomdaplattát,a Wifi jel megfogott :),gondoltam valami nyárias manikrűbe fogom beleépíteni.

Nyáron a pink az első számú kedvenc színem,legyen az neon vagy sima krémes,kombinálva feketével tuti találat.
Az El Corazon 423/124 Fenechka nagyon neon,és nagyon pink amiben sok fekete és fehér glitter található.A lakkot fehér alapra kentem fel,sokkal erősebb a tónusa így,mint csak önmagában használva.Lemosása sem volt nehéz,sőt,semmilyen gondot nem okozott.

Mellé felkentem a Nicole by Opi-Still into pink lakkját,ami egy icipicit sötétebb pink,egy shimmeres beütése is van.A lakk viszont 3 réteges,ez alá fehér alapot nem használtam,meg önmagában is elég pigmentált.A lakk mattra szárad,fedőlakkal csodaszép ez az árnyalat,sokkal jobban látszik benne a shimmer,mint matton.
A gyűrűsujjamra egy fekete lakk került,a China Glaze-Liquid leather,kemény egy réteget kentem fel belőle.
Majd nyomdáztam a jeleket,a feketére a Mundo de unas-Barbie lakkját használtam,kicsit morcos vagyok,mert nem let tökéletes a minta.A pinkre Konad fekete nyomdalakkját használtam.








Hogy tetszik a Wifi-s manikűr? :D

1 megjegyzés :

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!