2016. augusztus 25., csütörtök

Kék kígyóbőr


Sziasztok!




Nem is olyan régen egy kék gradientet szerettem volna készíteni (=mondom beteg vagyok :D ),majd ezt díszíteni valami különlegesebb mintával.
Nyomdapalettáim nézegetve megakadt a szemem egy kígyóbőrhöz hasonló mintán,ami a Bundle mondter-Bm-418.

Az alaphoz a következő lakkokat használtam fel.Kiko 335 és 340,China Glaze-Capacity to see beyond,I sea the point,visszanézve a manikűrt bevethettem volna egy kicsit erősebb tónusú kék lakkot is.

A nyomdaminta következő gradienttel készült:Fekete,sötétkék és világoskék nyomdalakk,amit szivaccsal vittem fel a palettára.
Nos,a gyűrűsujjam nem igazán tetszik,fogytán van a fekete nyomdalakkom,3x újra nekiestem,de negyedikre már elfogytott a türelmem.





Néha kedvelem a kicsit extrémebb mintákat,ami mondjuk sokak el sem tudnának képzelni magukon.




Tetszik ez a fajta manikűr?

4 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett! (-: Én újabban egyre közelebbi barátságba kerülök a kékkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Én is így vagyok,de azért még tartom a három lépés távolságot :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, de a kígyóbőr szerencsére nem ugrott be róla, nem igazán vagyok kígyópárti. Én szeretem a kéket, a királykék meg nálam őszi szín, nemsokára előpakolom a kék lakkjaimat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy tetszik a manikűr.Köszönöm :)
      Ha kékről van szó,én még mindig kicsit húzom a szám,de fejlődök,van egy-két kék lakk amit kifejezetten imádok :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!