2016. augusztus 22., hétfő

Kék orchidea


Sziasztok!


Tegnap délutáni regenerálódásom közben arra gondoltam,kéne valami virágos manikűrt készítenem.Beugrott az Überchic 6-01 palettán lévő orchidea minta,és elindult a fantáziám.
Filmnézés közben teljesen belefeledkeztem a manikűbe,így lényegében a tv-t csak hallgattam,és gondolkoztam,milyen legyen a virág színe.

Orchidea az egyik kedvenc virágom, a lepke formája miatt,mivel az anyatermészet kertészeti vénával nem áldott meg,így otthon nem tartok belőle. :/ Fantáziám leginkább a létező vagy nem létező kék fajtája mozgatta meg,így ebben a színvilágban haladtam,már csak az volt kétséges,hogy valósítsam meg.
Nyomdázás után ismét a Akvarell után nyúltam,annyira fantasztikus ez a Lidl-ben kapható,hogy komolyan,le a kalappal.Minden elvárásom kielégítette,a készletben található 5 színt kevergettem,az egyik igazából picit zöldes,de belecsempésztem a manikűrbe.
Nagyon sokat finomítottam a manikűrön,én látok benne itt-ott elvétve hibát,de minél többet nyúlta bele,annál rosszabb lett.Egy bizonyos pontom azt mondtam ez jó lesz így,minden apró hibájával együtt,és felkentem rá a fedőlakkot.
Pár helyen a fedőlakk is bubis lett,ezt a 38 fokos lázamnak tudom be,rettenetesen meleg a kezem :D









Tetszik a kék orchidea manikűröm?

14 megjegyzés :

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Örülök,hogy tetszik a manikűr is :)

      Törlés
  2. Gyönyörű lett!!! Hogy volt erőd betegen ilyen szépséget alkotni...?! Gyógyulj meg minél hamarabb!
    Nit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Nem tudom,nem szeretem elhagyni magam,egy hete ágyban feküdve már éreztem,kéne valami manikűrt készíteni.Lassabb voltam mit szoktam,de szerintem megérte a fáradozást :)

      Törlés
  3. Valóban csodálatos ez a minta! Már Instán is csak pislogtam,hogy megint ilyen szépséget alkottál.(nem mintha,ez nem lenne már megszokott tőled!) Nagyon jó érzéked van a színek és a minták variálásához! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Erika :) Örülök,hopgy neked is tetszik a manikűr :)

      Törlés
  4. Szépséges manikűr, imádom a színátmenetes szirmokat.
    Lázasan én képtelen lennék akvarellezni, sőt lakkozni sem igen lenne kedvem.
    Bámulatosan szépet alkottál, jobbulást kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Kivételesen nagyon volt kedvem,nem igazán vagyok beteges típus,akkor sem nagyon szeretem elhagyni magam.Próbáltam tevékenykedni,nem csak az ágyban felüdni és egész nap tv-t nézni.

      Törlés
  5. Gyönyörű, hihetetlen ez az átmenet. Jobbulást kívánok!!
    (Nálam csak az afrikai ibolya bírja, valahogy nem érdekelnek a virágok, de anyám állandóan ad, mert szaporít mindenfélét, át is ülteti nálam, ha szerinte szükséges.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Nekem régebben Bonsai volt a szobámban,szegény nem élte túl,akkor jött a felismerés,hogy tökre felesleges növényt tartanom,mert nincs érzékem hozzá.
      Anyukám viszont imádja őket,nagyon ért hozzájuk,még beszélget is velük,látnád mennyire csodálatos a kertje,mint valami tündérkert.

      Törlés
  6. Annyira szép lett!! Én a fórumon csodáltam meg először, lehet nekem is ki kéne próbálnom a vízfestéket!? (-: Jobbulást kívánok ezúton is! ♥ (-:

    VálaszTörlés
  7. This manicure is beautiful, I would say it's breathtaking! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!