2016. szeptember 7., szerda

A ZÖLD!


Sziasztok!

Muszáj volt nagybetűkkel írnom a bejegyzés címét,mert Ő a nagy Ő zöld.

Mivel zöld körömlakk fanatikus vagyok,számomra az igazi zöld a Kiko Sun Pearl 427! Nyáron mindenképp!!!Télen másmilyen zöld a nyerő.
Imádom,igazi Shrek zöld,fantasztikusan néz ki,teljesen odáig vagyok érte,és nagyon de nagyon spórolok vele,mert LE kollekció volt,bánom,hogy nem vettem belőle tartalékot.



Neve Amable Chartreuse ami abszolút találó.A lakk még 2013-as nyári kollekcióban jelent meg,egy kis pluszt is kapot,mégpedig jól meghintették arany mikróglitterrel.
A kollekcióban 4 lakk volt elérhető,ebből 3 tulajdonosa vagyok,és a mai napig tisztán emlékszem,hogy a teal lakkot nagyon de nagyon szerettem volna,és miközben pakoltam a lakkokat az online kosaramba,az utolsót elhappolták előlem :) Ilyen az én formám :)

Forrás:http://cdn.leshampiste.com/wp-content/uploads/2013/04/Smalti-estate-2013-Sun-Pearl-Kiko.jpg


Visszatérve a manikűrhöz,két körmömre kentem fel,amire egy geo nyomdaminta került az Überchic 6-01 palettáról, a többi körömre water marble-t készítettem :)


Water marblehoz egy fekete lakkot illetve a Kiko Quick dry 852 Chartreuse-t használtam fel,tetszik a két lakk színjátéka.







Én imádtam ezt a manikűrt,tudom sokatoknak kicsit sok lehet ez a szín,mintával vagy anélkül.A minőségével is teljesen elégedett voltam,3 nap után lemostam mert mást akartam már használni.



Tetszik ez a Kiko lakk?
Kedveled az ilyan fajta zöld lakkokat?

6 megjegyzés :

  1. Tudom, ez egy divatos szín, de nekem nagyon nem jön be, talán még lábkörmön, de hiába szép objektíven, a manikűr meg pláne, magamra nem kenném. Egyelőre. Aztán így voltam a lilával, is, szóval ki tudja :) A lényeg, hogy neked tetszik, én is mindig azt kenek fel, ami nekem tetszik, nem lehet minden szembejövőnek tetszeni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a pirossal voltam így régebben :D Ma meg szinte csak azt vadászom :D
      Igazad van,én is mindig azt kenem fel,ami nekem tetszik,mindenkinek megfelelni nem lehet-meg nem is kell :)

      Törlés
  2. Lehet, hogy én sem kenném ezt a színt, de ki tudja. (-: Neked jól áll, a nyomdázott mani nagyon tetszik a water marble-val együtt!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lehet tudni :D Lehet jövőre ez lesz a kedvenc színed :D

      Törlés
    2. Nálam soha semmi sincs kizárva. :D

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!