2016. szeptember 22., csütörtök

F.U.N. Lacquer-Powerful


Sziasztok!



Első F.U.N. lakk a blogon,és kicsit ömlengős bejegyzés lesz,készüljetek.


Sveta Sanders-el (szerintem ismeritek Svetát,ha nem tessék bekövetni IG-on) közösen megálmodott 6 lakkból 4 egyből belopta magát a szívembe ( a nude illetve a bronzos árnyalat nem vonz),olyan mértékben,hogy óriási vágyat éreztem,hogy megrendeljem őket.Aztán hagytam kicsit üllepedni a dolgot,hisz' a lakkok olyan árban vannak,ami az én lélektani határomon messzemenőleg túlmutatnak,így eldöntöttem,hogy csak egyetlen egy lakkot fogok megrendelni a kollekcióból-mert megérdemlem.

A piros és a pink közötti vívódásom leírhatatlan volt ( a zöldről és a feketéről kicsit nyugodtabb szívvel mondtam le),éjjelente is ezen gondolkoztam,most melyik legyen,mivel sajnos a nyárnak vége van,végülis  a piros lakk mellett döntöttem.

A lakk egy világoslila hológrafikus kis dobozkában érkezett meg,a doboz már teljesen lenyűgözött,hihetetlenűl igényes ez a csomagolás,nagyon tetszik.
12 ml-t kapunk,az üvege semmi extra,az ecsete szuper,könnyű volt használni.



2 rétegben kentem fel a lakkot,a fedőlakk használta után,azt hittem lefordulok a székről.
Eddig a CbL-Ben Affleck is Sheila's homeboy volt a favorit piros lakkom,aztán az IEUV-Pinot noir,de ez mindkét lakkot kiütötte a nyeregből!!!!!Fantaszikusan néz ki.
Ilyen csodaszép piros lakkom eddig nem volt,teljesen odáig vagyok érte.Szórt holót tartalmaz,ez a holó mégsem vonja el a tekintetünket a lakk mélységéről,egyszerűen tökéletes piros!Nincs jóbb szó rá,számomra Ő tökéletes!!!!
Gyorsan szárad,már egy rétegben is jól fedett,megszokásból kell rá a második réteg.






Erre a nem is olyan régen vásárolt Moyou Trend Hunter palettáról vettem két mintát.Mivel az XL palettát rendeltem meg,kicsit meglepett,hogy az amúgy sem rövid körmömre nagyok a minták.

Aztán beugrott a Shrinking módszer,amit ITT láttam ebben a videóban,és kipróbáltam.A lényege,hogy a nyomdapárnát kicsit összeszorítva nyomjuk rá a mináta,majd visszaengedjük alaphelyzetbe,és így nyomjuk a körmünkre.

A mintákat két Cbl lakkal díszítettem (Kripsy Kremes better than HBO,és Highschool was rough man).





Nagyon örülök,hogy megvettem ezt a lakkot,nekem minta nélkül jobban tetszik most a manikűr,minden petákot megért,és annak is örülök,hogy a F.U.N. kicsit kiszakadt a megszokott kerékvágásból a Collab erejéig.
Úgy érzem,hogy szükségem van még a pinkre illetve a feketére,amit majd a közeljövőben beszerzek (Kari körül :D ),addigis élvezem ezt a piros csodát!!!!!!



Neked tetszik ez a piros lakk?





6 megjegyzés :

  1. Ez a lakk karácsonyra is tökéletes, nagyon tetszik és a mani is! Nem sokkal drágább, mint a CbL :) Csodás lett a mintával, kedvencem a piros és a zöld. Ez a videós technika nagyon ötletes, de nem torzul a minta? Főleg ilyen vonalas mintánál és egyszerű halandónál? Nagyon jók az új MoYou lemezek, de valahol határt kell szabnom, ebből még egyelőre nem vásárolok, pedig a kicsi minták pont az én méretem.
    (Azért a fém lehúzón meg a fekete nyomdázón lestem, ami a videóban volt, de a csaj nagyon ügyes.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,ebben igazad van,néha azért elhúzom a számat a CbL árán is...Drágák az indie lakkok,nincs mit tenni..
      Én decals-ként csináltam ezt a két mintát,hát ha nagyon ügyes vagy nem mozdul el a minta,én inkább a decals mellett döntöttem,biztos ami biztos :D
      Ez a Moyou limited edition,én csak a virágok miatt vettem meg :)
      Swanette-t régóta követem,imádom a videóit :) Igen,a fém lehúzón én is kicsit fennakadtam :D

      Törlés
  2. Nagyon gyönyörű ez a lakk, a piros a kedvencem, de nekem a kollencióból a triumph ( nem tudom jó irom-e ) a kedvenc, azt szeretném nagyon, nem véletlen hogy megjegyeztem a nevét is pedig nem szokásom a lakkok nevét megjegyezni :D de olyan csodás ez a piros is hogy őt is szeretném, nekem egyébként tetszik mint a kollekcióból, csak ugye az áruk... még nincs fun lakkom, talán a közeljövőben, mert ezek most bejövősek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom,hogy imádod a pirosat :D Nekem a Triumph nem igazán tetszik,biztos szép élőben,de szerintem nekem nem állna jól :/
      Ha tudnád mennyit filóztam ezen a lakkon,el sem hinnéd.Ez a kollekció tényleg nagyon jól sikerült,szerintem ez a lakk neked is nagyon jól állna :)

      Törlés
  3. Tényleg nagyon szép ez a lakk! (-: Nekem a mintával még jobban tetszik, és nagyon jól megoldottad a méret kérdését!! Már kicsit régebben felkerült a kívánságlistámra a lakk! (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan régóta nem lehet listás ez a lakk,hisz' alig pár hete kapható :D
      Mindenesetre ha megveszed,nem fogod megbánni :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!