2016. október 5., szerda

Gradient


Sziasztok!!!


Hívjatok gradient fan-nak :D Imádok ezzel pepecselni,mindenféle színeket kipróbálni,és próbálok az átmenetbe egy-egy csavart belecsempészni. :)

Most négy színt használtam fel,de nem lépcsőzetesen,hanem egymás mellé,illetve alá használtam a színeket,így a 4 lakk szépen összemosódott egymással.Elkészítése annyira nem nehéz,figyelni kell picit,hogy középre kerüljön az átmenet.

Amiket felhasználtam:Kiko 332,823,340 és az Essence- Inti Inka sárga lakkját,majd erre egy szuper geo minta került amit az Ejiubas Franmendezg palettáról vettem.
A China Glaze-Fairy dust sem maradhatott le,teszik a nyomdázás alatt lévő enyhe csillogás.







Teljesen odáig voltam ezért a manikűrért,sajnálom,hogy önmagában,nyomda nélkül nem fényképeztem le. :(
4 napig hordtam,fájó szívvel de megváltam tőle,a jobb kezemen már erősen megkopott az átmenet :/





Kedveled a geometrikus mintákat?
És a gradientet?



4 megjegyzés :

  1. Nagyon szép!! (-: Tényleg kár, hogy minta nélkül nem készült kép, nagyon szép az átmenet! A minta pedig nagyon illik hozzá. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néha elfelejtek fotózni közben :D De örülök,hogy tetszik a manikűr.Köszönöm :)

      Törlés
  2. Csodálatos. Mestere vagy a technikának. 10 körömre, te jó ég, nem semmi, én is hordtam volna amíg le nem kopik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁHHH dehogy,csak a vicc kedvéért keztem így a posztot :D
      Örülök,hogy neked is tetszik,köszönöm :)

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!