2016. október 29., szombat

Ilnp-Chocolate slate


Sziasztok!


Valamiért minden évben úgy van,hogy ősszel legalább egy új barna körömlakkot beújítok.Idén sem volt másképp,mégpedig az Ilnp Chocolate slate személyében.

Vásárlásnál úgy éreztem, a szuper kis barna kabátomhoz illeni fog ez a lakk,idén új kabi vásárlását is tervezem,barnát persze :)
Amúgy nem vagyok barna fanatikus,ez a fajta szín nem is áll olyan közel hozzám,de valahogy ez a  kicsit borongós évszak megkívánja,hogy legalább egyszer barna lakkot viseljek,és ruha terén is e szín felé orientálódok.

A lakk 2 rétegben fed,én egy harmadikat is felkentem,mert az állaga kicsit folyós,lámpafénynél átsejlettek a körömvégek.
Gesztenyebarna,arany pelyhek is (elvileg) megtalálhatóak a lakkban,van egy szép shimmer oldala is,ami szerintem ennél a lakknál igazán jó kis párosítás.





Minta terén nagyon bizonytalan voltam,sokáig nézegettem mi is illene erre a lakkra. Komolyan,ritka esetek egyike volt,hogy semmit nem éreztem ár szépnek,jónak....Kezembe akadt a Creativ Shop 23 palettája,amit tesztre kaptam,gondoltam felavatom.
A paletta nagyon szuper,jó minőségűek a minták,amik 15x15 cm,hátulját egy fekete műanyag védi.
Nagyon tetszik ez a lemez,fogalmam sem volt róla mit küldenek tesztre,de nagyon örülök,hogy ezt kaptam.A kedvencem a süni,a ló és a madár,a zsiráffal is van tervem :)



A leveleket választottam,a Kiko Mirror lakkokkal készítettem egy gradientet.






Mintával különösen tetszik ez a lakk,önmagában egy picit csalódtam benne.Azt hittem teltebb,picit erőteljesebb a barna,nem rossz,de azt hiszem a promóképek alapján többet láttam benne (lehet az Overnight bag-hoz mértem)....



















Tetszik ez a lakk?
Kedveled a barna lakkokat?

4 megjegyzés :

  1. Lakkhoz a kabátot? Szép ez a leveles minta, a lakk annyira nem tetszik, de így színes mintával nagyon csinos. Rajtam nagyon fura a barna lakk, egy db van csak, mert azért kell barna lakk a készletbe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ruha terén ősszel nagyon kedvelem a barnát,de inkább a picit sötétebb árnyalatokat.
      Én kedvelem ezt a színt,de ha választanom kéne,akor még mindig az Overnight bag a befutó barna:)

      Törlés
    2. Megnéztem, az a lakk gyönyörű!! Ruhában én is kedvelem a barnát, de a fenti lakk mintha kicsit lilás lenne, vagy a minta miatt? :)

      Törlés
    3. A mintában van lila,igen.Hát nem is tudom,túl halvány az ízlésemnek,az Overnight bag merőben más.

      Törlés

Köszönöm a kommented.

Minden olyan komment megjelenik a moderálás után, ami nem sértő illetve építő jelleggel íródott.
Minden kommentre válaszolok-időmtől függően-ha esetleg személyes kérdésed lenne, ne habozz felvenni velem a kapcsolatot!